  • Data: 2018-07-17 00:03:09
    Temat: Re: startery Fakt Mobile 20GB / 90dni
    Od: Tomasz C <t...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 10:30:13 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > I jaka odpowiedź na reklamacje?
    Me/sorry, parę dni miałem ruchliwych, a terozki wchodzę opisać zakończenie problemu,
    a tu wątek standardowo zdegenerował na ujadanie o ortografii. ech. może nie warto
    domykać meritum, skoro PROBLEM WIELKICH LITER i "kto pierwszy pacnął łopatką" jest o
    tyle ciekawszy? Ale Liwiuszowi należy się odpowiedź, więc oto ona:

    Fakt już 13tego przesłał kolejnego SMSa, że otwierają 20gb. Wróć, OTWIERAJĄ 20 GB.
    :-) Od tego czasu używam tej karty w modemie. Zbyt wiele tego połączenia nie
    potestowałem, bo lato jest, ogród dziczeje, rower rdzewieje, a plaża czeka, ale do
    tej pory łącza nie zamknęli i nie zaproponowali dokupienia (to właśnie mnie spieniło,
    a dokł. to, oraz brak reakcji na moje protesty) A dziś przysłali na moją główną
    słuchawkę Play SMS, że kilkakroć usiłowali się dodzwonić (na modem, w którym siedzi
    karta FAKTu ;-) oraz że coś tam jest zostawione na Play24 (jeszcze nie wiem co).

    Więc odszczekuję, to nie jest kant, tylko im się cuś posypało, a teraz się starają i
    prostują, co mogą. Więc wracajcie do swych ortoproblemów, o Wielcy ;-)
    To dobra oferta i serio.