  • Data: 2017-11-24 21:07:32
    Temat: Re: sterofotografia
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > oraz Fujifilm FinePix Real 3D:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Fujifilm_FinePix_Real_
    3D

    Odszczekuję. Obejrzałem przykładowe zdjęcia z tego aparacika na ekranie
    o szerokości 2 m z projektora Epson EH-TW5350 - robią wrażenie. Tyle że
    matryce ma malutkie - po 1/2,3 cala, więc na wysokich czułościach widać
    szumy.

    Spróbowałem także zrobić samodzielnie parę zdjęć moją cyfrówką
    przesuwając aparat o ok 7 cm i generując plik *.mpo w
    StereoPhotoMakerze. Da się, jak na pierwszy raz wynik całkiem zadowalający.

    Piotr