  • 11. Data: 2011-09-20 15:32:10
    Temat: Re: szukam nawigacji...
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Tomek" <k...@w...pl> wrote in message
    news:4e787c24$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Waldemar" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A nie prościej szukać w sklepie? Skoro już wiesz czego chcesz?
    > Najlepiej w jakimś MM, Saturnie, lub w Internecie, np. ceneo.pl...
    > Tomek

    Ja nie bardzo rozumiem. Gość wie co chce kupić. Wystarczy znaleźć strone
    producenta, dystrybutora, sklepu internetowego czy jnakiegokolwiek innego.
    Kurwa google nawet. A po co tutaj pisze? Do wygenerowania niepotrzebnego
    ruchu w sieci? Lansu? I jeszcze pyta nie tam gdzie potrzeba. Jak to ma być
    wątek pod tytułem "Ja mam navroda i szanują mnie na osiedlu a wy co macie?"
    to tak go trzeba było zatytułować.

    hk

  • 12. Data: 2011-09-20 15:42:51
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wątek pod tytułem "Ja mam navroda i szanują mnie na osiedlu a wy co
    > macie?" to tak go trzeba było zatytułować.

    Ale przeszukałem sieć i nie mogę znaleźć.
    Modecom niema, Navroad w nowych modelach niema, Mio niema, zostaje coś
    jeszcze?
    Pytam tutaj bo ktoś to w końcu do auta kupuje a nie chce już dyskutować
    dalej na pl.rec.gps o wyższości jednej mapy nad drugą.

  • 13. Data: 2011-09-20 17:50:41
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Waldemar" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Pytam tutaj bo ktoś to w końcu do auta kupuje a nie chce już dyskutować
    > dalej na pl.rec.gps o wyższości jednej mapy nad drugą.
    Ok. Tylko wtedy twój post powinien zaczynać sie: "Przeszukalem wszystkie
    dostepne źródła..." wtedy pewnie odpowiedzi byloby mniej ale konkretne. Mimo
    wszystko uważam, że inne fora i grupy o tematyce elektronicznej beda lepszym
    źródłem informacji.

    hk

  • 14. Data: 2011-09-20 17:54:31
    Od: "Waldemar" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" napisał w wiadomości grup

    > Mimo wszystko uważam, że inne fora i grupy o tematyce elektronicznej beda
    > lepszym źródłem informacji.

    Ja też tak uważałem dopóki nie zadałem pytania na odpowiedniej grupie :(
    dowiedziałem się wiele, prawie procesu tworzenia mapy ale nie tego co
    chciałem :(
    Nauczony doświadczeniem napisałem tutaj bo być może ktoś coś ostatnio
    takiego kupił do samochodu i poda model.

  • 15. Data: 2011-09-20 22:53:18
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Heinzkalter" <v...@g...com> wrote in message

> [...]
    > wątek pod tytułem "Ja mam navroda i szanują mnie na osiedlu a wy co
    > macie?" to tak go trzeba było zatytułować.

    Taaa... on wie co kupic, a ty nie potrafisz czytac. Podal link do modelu
    ktory byl na rynku kilka lat temu, za to ma zalete taka, ze wklada GPSa w
    uchwyt i nic nie musi podlaczac (a konkretnie chodzi o zasilanie). A w
    nowych modelach tego nie ma. Rozumiesz teraz pytanie?
    A rozumiem go dobrze, bo mam... NavRoada 430 BT :-P

    --
    Axel

  • 16. Data: 2011-09-21 07:29:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 20 Sep 2011 17:50:41 +0200, Heinzkalter

    > Ok. Tylko wtedy twój post powinien zaczynać sie:
    > "Przeszukalem wszystkie dostepne źródła..."

    Skoro pyta już na drugiej grupie, to najprościej byłoby założyć, że
    przeszukał wszystkie dostępne źródła. Zresztą wystarczyłaby chwila
    poświęcona przez ciebie przed publicznym wynurzaniem się, aby dojść do
    wiosku, że urządzeń przy założeniach wątkotwórcy nie ma ot tak dostępnych.
    Tzn. ja szukałem i są owszem 5" nawigacje z BT, ale nigdzie nie jest
    określone, że przez BT można się łączyć przez komórkę z internetem -- mowa
    jest jedynie o możliwości wykorzystania jako zestaw głośnomówiący.

    Być może są takie modele, ale zapewne drogie i rzadko kto sprzedaje, ergo,
    trzeba WIEDZIEĆ gdzie konkretnie się udać i tego IMHO oczekiwał
    wątkotwórca, a nie przypieprzania się na siłę.

    Swoją drogą, to gratuluję mu kultury i cierpliwości do swoich
    "dyskutantów".

    > wtedy pewnie odpowiedzi byloby mniej ale konkretne.

    Konkretniej to by było, gdyby nie polaczkowatość...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 17. Data: 2011-09-21 07:58:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-20 17:54, *Waldemar* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > Nauczony doświadczeniem napisałem tutaj bo być może ktoś coś ostatnio
    > takiego kupił do samochodu i poda model.

    Gdyby wystarczyło Ci tylko 4.3 cala to to by było rozwiązanie:
    http://www.navroad.com/pl/produkt,93,pl.htm
    (wersja Pro)
    i do tego:
    http://www.navio.rix.pl/p,pl,ann09,stacja+dokujaca+n
    avroad+nr360++nr460++nr560.html

    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 18. Data: 2011-09-21 08:33:08
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    , bo mam... NavRoada 430 BT :-P

    > --
    > Axel

    Tylko sobie teraz nie urwij

  • 19. Data: 2011-09-21 09:47:10
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Używałem AM na palmtopie z 400MHzi 64 MB RAM, później w smartfonie 500MHz
    > i 64MB. Wolnej pamięci było mniej niz w palmtopie i AM działała wolniej. A
    > teraz w Omnii 2 mam procesor 800MHz i 256MB RAMu - AM działa najszybciej
    > ze wszystkich dotychczasowych konfiguracji.

    To konkretnie ile zajmowała RAMu? U mnie najnowsza AM zajmuje 23MB (z bazą
    POI 5MB, bez zdjęć)

  • 20. Data: 2011-09-21 10:41:00
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    W starszym smartfonie nie mogłem przydzielić więcej niż 8-10MB - nie miałem
    z czego, a w Omnii spokojnie daję 32MB. Obliczenie trasy np Polska-Chorwacja
    trwa 2-3 razy szybciej.