    From: "GlennBp" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szybkie pytanie o LII 2.0dCi
    Date: Thu, 15 Jul 2010 09:53:38 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witajcie,
    > jadę dziś z bratem oglądać LII 2.0 dCi 150KM (ponoć bez filtra cz. stałych),
    > auto ma być krajowe, niebite itd, to się okaże,
    > ale pytanie do Was czy jest coś na co warto zwrócić szczególną uwagę przy
    > tym aucie?
    > poza tym jakie dokumenty powinny być od dealera, ile kluczyko-kart, jakieś
    > kody (karty kodowe)?
    > podpowiedzcie proszę bo w Renaulcie zupełnie nie jestem zorientowany jak to
    > wygląda?
    > dzięki za sugestie,
    >
    > brat

    O silnik się nie martw. NAtomiast jesli auto na pierwszy rzut oka wyda sie ok,
    to bezwglednie trzeba odzalowac 200 pln i sprawdzic je dokladnie w aso. W wersji
    mini, sprawdzic przynajmniej historię pojazdu. Niedawno sprawdzalem koledze
    chyba z osiem sztuk w stanie idealnym, kazda miala w systemie od 10 do 40 rbh
    napraw blacharskich.
    L2 PH2, czyli te od 2006 są naprawdę ok. HF tez nie generuje problemów.
    Silnik powinien zaskoczyc po krótkim nacisnieciu przycisku, przy odpaleniu na
    zimno, moze wypuscic białą chmurkę, to normalne w 2.0dci, nawet w nowych
    Lagunach. Pozniej, nawet przy butowaniu pod 5 krpm, nie powinien dymić.
    Upewnijcie sie tez, ze auto nie ma Fapu.
    Pzdr
    Luca