  • Data: 2018-07-11 22:08:59
    Temat: Re: takietam z kamerki
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w
    <news:5b4660b5$0$624$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    valid...

    > Ale nie ma, a byl..

    Wiesz, są references, ale i sa pewne zasady...

    Na ten przykład ... a nie ..
    Na inny przykladbrak spacji przed znakami przestankowymi kończącymi zdanie,
    typu "?". Ale taki odstęp jak najbardziej po znakach cytowania powinien być.
    Podobnie łamanie cytatów.
    Przestałeś ogarniać zaróno netykiete jak i poruszanie sie po drogach?

    > Moze dyrektor/ka zarzadu ma malucha lub wolniej jezdzi i potrafi ? :)

    Taaa, gdy nie wiesz co napisać to właśnie w powyższym schemacie odpisujesz

    > Nie jest tez ta linia taka, zeby wyraznie prowadzic na drugi pas ...

    Nie ogarniasz prostej zasady z dwóch na dwa -- oddaj PJ, będzie mniej
    jednego potencjalnego zabójcy z licencją ;P

    --
    'Tom N'