  • Data: 2020-04-06 13:59:24
    Temat: Re: te nie/dobre diesle
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-04-04 o 23:52, J.F. pisze:

    >Jest ładnie napisane: amoniak z terenów rolniczych dolatuje do
    >miasta, gdzie ładnie łączy się ze spalinami z diezeli i tworzy PM
    >2.5, które są o wiele bardziej szkodliwe niż same spaliny, lub sam
    >amoniak.

    Ok, cos takiego tam napisali, tylko sam juz nie wiem - zabraklo im do
    tezy ?

    Bo ... czy pyl azotanu i siarczanu amonu jest taki szkodliwy ?
    Rozpuszczalny w wodzie, ilosci mikroskopijne ... moze niegrozny ?

    >Poziom złożoności zagadnienia jest wyższy niż 1. Tak się zdarza.

    O to to to .. a gdzies tam jeszcze jest filtrowanie powietrza przez te
    diesle stojace w korku na wolnych obrotach :-)

    J.