    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: toczone piny ?
    Date: Wed, 24 Aug 2016 16:00:46 +0200

    > a z goldpinow sie nie nada? mozna je latwo wybebeszyc grzejac plastik

    "normalne" goldpiny nie są toczone (kwadratowy przekrój) i rozmiar nie ten.

    W precyzyjnej podstawce DIP i są dokładnie takie same piny jak te, które
    mam luzem. One się nie nadają z uwagi na pogrubioną część.Ja potrzebuję
    żeby ta część "kontaktująca", o średnicy 0.6mm była dłuższa, bo inaczej
    nie mam jak przylutować. Stąd problem.

    We wtyczkach DB15 piny są za grube (niewiele ale jednak).W DB25 pewnie
    są takie same.

    No już przejrzałem wszystkie złącza jakie mam...
    Grubościowo pasują np. piny z wtyczki miniDin od klawiatury do PC.
    Ale podejrzewam, że wyciągnięcie tych pinów bez uszkodzenia będzie
    trudne jeżeli w ogóle możliwe. A nie będę walczył przecież z 100 szt.

    No moja wina, bo jakbym przewidział tą koncepcję, to bym sobie do czegoś
    dostępnego PCB dopasował. A teraz to jest przytykanie gówna do twarogu...