  • Data: 2017-10-09 16:46:21
    Temat: Re: wiadomo coś o wynikach?
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 9, 2017 at 3:18:26 PM UTC+2, fir wrote:

    > jak na dzisiejsze czasy i przynajmniej domowe komputery (choc pewnie do duzych tez
    sie stosuje) wydajnosc systemu oddaje duzo bardziej memory bandwidth (w GB/s) niz
    "Giga-Flopy"

    Zależy jaka jest możliwość w danym algorytmie/implementacji zapewnienia
    lokalności danych. Jeśli jeden procesor musi ściągać dane z losowego
    węzła, to nawet ten komputer za szybki nie będzie. A jeśli nie
    da się zrównoleglić danego zadania, to nawet mój laptop będzie
    szybszy.