  • Data: 2019-04-13 19:43:44
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-13 o 19:24, xxx pisze:
    > on 2019-04-13, Adam supposed :

    > ok mój błąd

    > Z androidem? Miałem już różne modele i praktycznie nigdzie nie było
    > opcji videorozmów przy wybieraniu numeru w kontaktach.

    Samsungi od S3 do S9 i Note9 włącznie. Wszystkie miały/mają. Tylko
    ewentualnie trzeba zlecić uruchomienie opcji u operatora.
    Oprócz Samsungów serii S inne Samsungi, jakieś Motorole, Sony i inne -
    nie pamiętam wszystkich.

    > Dużo wgrywałem różnych custom romów do smartfonów, ale nawet tam video
    > rozmowy to była rzadkość, na 10 custom romów była taka opcja w jednym
    > więc tak to wygląda.

    Romy wgrywałem kilka/kilkanaście lat temu, ostatnio już mnie to nie
    bawi. Może też dlatego, że nie potrzebuję.

    > Tak? To wykup no limit w play na kartę i spróbuj video rozmowy,
    > zobaczymy czy rozliczy ci w ramach no limitu bez dodatkowych opłat.

    Jakoś do tej pory nie miałem potrzeby korzystać z pre-paid. Oczywiście
    wcześniej (Era, Plus, jeszcze wcześniej Centerlel MNT) nie było pre-paidów.
    Być może gdzieś w pre-paid jest inaczej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam