  • Data: 2019-04-13 19:24:10
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: xxx <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    on 2019-04-13, Adam supposed :

    > Stary, zlituj się. Porzygać się można od takich błędów :(

    ok mój błąd

    > Dziwne rzeczy gadasz.
    > Od kilkunastu lat wszystkie chyba telefony u mnie, w rodzinie oraz wśród
    > znajomych obsługują tego typu połączenia.

    Z androidem? Miałem już różne modele i praktycznie nigdzie nie było
    opcji videorozmów przy wybieraniu numeru w kontaktach.
    Dużo wgrywałem różnych custom romów do smartfonów, ale nawet tam video
    rozmowy to była rzadkość, na 10 custom romów była taka opcja w jednym
    więc tak to wygląda.

    > Pierwsze słyszę.
    > Od zawsze było tak, że video-rozmowy nie były odróżniane od audio-rozmów.

    Tak? To wykup no limit w play na kartę i spróbuj video rozmowy,
    zobaczymy czy rozliczy ci w ramach no limitu bez dodatkowych opłat.