    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 28 Apr 2019 13:19:36 +0200

    Dnia Thu, 11 Apr 2019 21:22:04 +0200, ToMasz napisał(a):
    > kiedyś, gdy play zaczynał, dostępne były wideorozmowy jako funkcja
    > hardwarowa telefonu, bez softu. Długo tą funkcje wspierały samsungi.
    > Teraz nie widzę takiej możliwości w xiaomi.

    Zaczalem drazyc temat.
    Samsung polaczyl sie z moja stara nokia na Symbianie.
    Wymagalo wlaczenia polaczenia danych ale trudno mi powedziec, co tam
    jest istotne w konfiguracji.
    To chyba jakies bezposrednie polaczenie telefon-telefon jest, nie
    przez internet ?

    Ulefon - nie ma opcji. A moze jest, tylko czegos wymaga, aby sie
    ujawnic ? To mnie az tak bardzo nie dziwi.

    HTC ... tez nie ma opcji. A to juz troche dziwi, bo firma z
    tradycjami.
    Co ciekawe - firma ma rozszerzenia (Eye Experience, Desire Eye),
    pomagajace w wideorozmowach ... dodatkowych aplikacji.

    https://htcsource.com/2014/12/how-to-use-the-eye-exp
    erience-advanced-video-calling-features-on-the-htc-d
    esire-eye-and-htc-one-m8/

    O co tu chodzi? Jak nie wiadomo o co, to o pieniadze ? :-)
    Ale klienci nie chcieli placic operatorom, czy producenci za jakies
    patenty ?

    https://www.quora.com/Why-is-the-3G-video-call-not-a
    -feature-in-these-days-on-smartphones
    https://www.quora.com/What-does-it-take-to-add-nativ
    e-3G-video-calling-support-to-existing-handsets

    J.