  • Data: 2019-04-29 00:28:02
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-28 o 22:23, J.F. pisze:

    > Najwyrazniej jestes wyjatkiem :-)
    >
    > Jakby tak sporo uzywalo, to by byla ...
    >
    > J.

    Właśnie ostatnio całkiem sporo osób używa wideo rozmów (albo może
    zacząłem bardziej zwracać na to uwagę ^^), ale po prostu poprzez
    Skajpaje i inne twory. Na całym świecie odbywa się codziennie naprawdę
    dużo wideo rozmów, szczególnie w biznesie.

    W sumie to w Polsce młodzież ich używa stosunkowo często. Ale
    najczęściej używają jakichś Snapchatów i innych, podobnych temu tworów z
    krótkimi filmikami.

    Ogólnie, gdyby proces łączenia został całkowicie zautomatyzowany, to
    podejrzewam, że starsi ludzie też więcej by rozmawiali w ten sposób, a
    tak jest często sytuacja, w której np. nie potrafią uruchomić sieci
    komórkowej, żeby połączyć się wideo przez Skype, czy cokolwiek innego
    (nawet FaceTime'a, bo tam też musisz najpierw włączyć internet z sieci
    komórkowej).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]