    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: więcej światła ! duuuużo więcej światła potrzeba !
    Date: Sat, 23 Jul 2016 02:45:28 +0200

    No to przeczytałem, że wydajność lum/wat jest mniej więcej taka sama dla
    obu źródeł...

    Czyli taka lampa 300W może dać teoretycznie 30.000 lumenów.
    Zastąpienie jej 300W ledem będzie chyba chwilowo niewykonalne.

    No dobra, można dać jednego LED'a ;

    http://www.tme.eu/pl/details/clu056-1825c1273h5/diod
    y-led-mocy-biale-cob/citizen/clu056-1825c1-273h5g3/

    323W, prawei 14000 lum.

    Jak takie słoneczko chłodzić ? Jakimś kosmicznym radiatorem ?

    No i kwestia optyki. Na chłopski rozum powinno się dać przez jakąś
    soczewkę...

    Jak sądzicie - wykonalne to w ogóle jest ? Nie mam doświadczenia z
    LEDami mocy...