  • Data: 2018-01-07 16:52:43
    Temat: Re: współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-01-2018 o 16:36, Krycha pisze:

    > Po jakim problemie? Chyba się nie rozumiemy.
    > Chcę, korzystając z dekodera combo, mieć do dyspozycji programy na
    > telewizorze Samsung z telewizji SAT i DVB-T i mogę.
    > Ale okazuje się, że niektóre z naziemnej tv jak
    > polsat, TVN, TVpuls, TVN7, Puls2, TV4, TV6, Super Polsat nie mogę bo
    > otrzymuje komunikat "brak sygnału".

    Ale to nie ma nic wspólnego z telewizorem.
    Skoro masz badziewny tuner naziemny w zewnętrznym dekoderze, to go nie
    używaj, tylko rób to bezpośrednio z tv - gdzie tu widzisz problem?

    Zakładam, że łączysz combo tymi samymi kablami antenowymi co tv, a mimo
    to widzisz różnice.

    > Aby te programy widzieć w miarę dobrym sygnale muszę podłączyć antenę
    > DVB-T bezpośrednio do Samsunga. I wtedy mam tylko programy tv naziemnej,
    > bez sat, co mnie nie zadawala.

    Ale dlaczego bez sat?
    Programy satelitarne oglądasz z combo, wybierając w tv wejście hdmi, a
    naziemne zmieniając źródło na tuner w telewizorze.

    Chodzi Ci o to, że nie będą na jednej liście?
    No nie będą, skoro są na dwóch różnych urządzeniach.
    W tym celu trzeba było kupić tv z wbudowanym tunerem sat - byłyby na jednym.

    Może da się jeszcze odkręcić Twój zakup i zmienić tv?