  • Data: 2017-09-18 09:18:18
    Temat: Re: [wspomnienia] DivX na Pentium II 400 MHz
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.09.2017 02:35, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Na Athlonie 500 MHz miałem chyba kartę Nvidii (kupioną
    > za dychę kilkanaście lat temu) na chyba ;) AGP ileś,
    > zaś na Pentium ??? 400 MHz nie wiem, co miałem...

    U mnie karta jest niby na magistrali AGP, ale nie w złączu (płyta
    takiego nie posiada) tylko zintegrowana, z gniazdkiem VGA na śledziu
    (płyta w formacie AT).
    Trudno ocenić jej rzeczywistą wydajność. Niemniej moje podejrzenia
    utwierdził fakt, że wspomniana "czkawka" pojawia się nawet w przypadku
    filmu na Video CD, który udało mi się wygrzebać ze sterty starych płyt.
    Tak więc to raczej nie jest winą braku mocy obliczeniowej - Pentium II
    400 MHz/Pentium III 500 MHz to aż nadto do dekodowania MPEG1 w tak
    niskiej rozdzielczości.