  • 11. Data: 2011-10-11 10:29:03
    Temat: Re: wycieraczki motgum czy dipp
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?
    >

    > oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

    Marketowe odradzam, wszelkie wycieraczki typu Alca jeżeli działały po
    założeniu dobrze to nie wytrzymywały u mnie dłużej niż 3 miesiące.
    Z Motgumami jak widać po opiniach jest loteria, jednak w moim przypadku
    złego słowa nie mogę powiedzieć. Druga para, którą mam już ponad 2 lata, na
    chwilę obecną pracuje ciągle prawidłowo, nie zamazuje. W zimie samochód
    używam praktycznie codziennie, podobnie jak i wycieraczki.

  • 12. Data: 2011-10-11 15:52:29
    Temat: [W-wa] Gdzie wycieraczki Motgum ?
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Gdzie będzie dobry wybór (są zdaje się dwie serie Motgumów tańsza i lepsza?)?

  • 13. Data: 2011-10-11 17:23:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 10 Paź, 21:35, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?
    >

    >Dawniej używałem klasycznych motgumów i zawsze byłem zadowolony, ale
    >często padają głosy (nawet na PMS), że motgumy "się popsuły".

    Mój głos jest taki, że zawsze były do d....
    I nadal nic się nie zmieniło, te same problemy które mieli 8 lat temu,
    występują również obecnie.

  • 14. Data: 2011-10-11 19:16:51
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    pacjent to partner II

    oryginalne, valeo czy bosh - od razu porazku
    teraz, im wiecej wody - tym gorzej

    to sa te płaskie :/
    prawa, krótsza, to nie zbiera od nowosci prawie wcale

    po roku - jest juz zle :(

    --
    pozdros
    icek

  • 15. Data: 2011-10-11 19:20:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz, im wiecej wody - tym gorzej
    >
    > to sa te płaskie :/
    > prawa, krótsza, to nie zbiera od nowosci prawie wcale

    I tak ma być, one wytrzymują o wiele krócej.
    Ja spróbowałem mimo wszystko tych motgumów, ujdą za swoją cenę.
    Ale bierz przez net, bo nawet z przesyłką wychodzą taniej niż w sklepie, a
    nie robią problemów z reklamacją, po prostu wysyłają następną, uszkodzoną
    każą wyrzucić.
    Obstawiam że w żadnym sklepie tak Ci nie zrobią.

  • 16. Data: 2011-10-11 19:33:20
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-11 09:24, Agent wrote:

    > Motgumy używam od wielu lat i jestem bardzo zadowolony. Chociaż ostatnie
    > płaskie które założyłem przez pierwszy dzien lekko hałasowały a potem
    > przestały i od roku już nie piszczą i ładnie zbierają. Alca na odwrót.
    > Po założeniu rewelacja, potem zaczęły hałasować.

    U mnie na odwrót - Płaska Alca skalała i hałasowana na początku, potem
    się chyba "ułożyła". Na początku obiecywałem sobie, że więcej tego gówna
    nie kupię i rzeczywiście nie kupowałem więcej - już rok działa;)

    A tak na poważnie, to wiele chyba zależy od ramiona wycieraczki - czy
    pióra są równolegle do szyby.

    Shrek.

  • 17. Data: 2011-10-11 21:53:53
    Temat: Re: [W-wa] Gdzie wycieraczki Motgum ?
    Od: "Mirek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Gdzie będzie dobry wybór (są zdaje się dwie serie Motgumów tańsza i
    > lepsza?)?

    Polecam ich sklep internetowy
    Szybko i bezbolesnie zamowilem i rownie szybko otrzymalem przesyłke.
    Osoboscie nie zdecydowalem sie na ponowny zakup, gdyz jakosc tych
    wycieraczek IMHO jest przereklamowana.Mi piszczaly i na dzien dobry
    zostawialy smugi.
    Od lat uzywalem "roznych" marek, ale z utesknieniem wracam do CHAMPION,
    polecam mozna znalesc na allegro( kiedys w ogole ich nie bylo)

    Pozdr
    Mirek

  • 18. Data: 2011-10-12 10:03:51
    Od: "Jan Kowalski" <j...@c...pl>

    > Gdzie będzie dobry wybór (są zdaje się dwie serie Motgumów tańsza i
    > lepsza?)?

    JK

  • 19. Data: 2011-10-12 18:36:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Ale tam płaskich nie dostanie.
    Tylko na standardowe mocowania.

  • 20. Data: 2011-10-12 18:47:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-12 18:36, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tam płaskich nie dostanie.
    > Tylko na standardowe mocowania.

    Byzyduuuura. Przynajmniej jeśli chodzi o podwrocławski Auchan.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl