  • Data: 2019-06-04 13:07:23
    Temat: Re: z cyklu durne pomysły - podłączenie pralki do gorącej wody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    >A gdyby tak podłączyć do pralki wodę gorącą. Czy w ten sposób można
    >zaoszczędzić
    >na grzaniu wody. Czy raczej zepsuć pralkę?

    Zepsuc raczej nie - bo woda w kranie jak ma 50C, to jeszcze nie
    powinna zaszkodzic.
    Chodzi mi po glowie, ze takie pralki byly.

    Pytanie czym grzejesz wode, i czy aby nie pradem :-)

    Dalsza kwestia ... patrzac na niechec producentow do takich pralek ...
    moze jednak pranie wymaga stopniowania grzania.
    Zeby np najpierw sie spralo to co wymaga zimna, a goraca woda utrwala.

    A jeszcze dalej - dawniej byly proszki "enzymatyczne", ktore wymagaly
    odpowiedniej temperatury pracy.
    Moze zamiast sie bawic w precyzyjne termostaty, to grzeja powoli i
    przez pewien czas ta temperatura bedzie odpowiednia ...

    J.