  • Data: 2019-06-10 09:24:48
    Temat: Re: z cyklu durne pomysły - podłączenie pralki do gorącej wody
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-08 o 10:32, Konrad Anikiel pisze:

    > W moim bloku na dole jest pralnia- głównie piorą ciuchy robocze dla okolicznych
    fabryk. Poszedłem zapytać, choć z językiem krucho, ale na migi się dogadałem żeby
    dali mi zajrzeć za pralki. Ciepła woda oddzielnie, zimna woda oddzielnie. Pralki
    Samsung, ale przemysłowe, duże bębny, kanciasty design, nie kupisz takiej w Media
    Markcie.

    No właśnie. A w droższych zmywarkach też jest oddzielnie przyłącze na goracą wodę.
    Akurat zmywarkę mam właśnie SAMSUNG i obok przyłącza na wodę jest pozostawiona
    "dziura"
    na drugie przyłącze, pewnie na gorącą. Bo być może ta sama matryca co do droższego
    modelu.