    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
    Date: Thu, 22 Mar 2018 08:21:14 +0100

    W dniu 22.03.2018 o 06:34, muzyk pisze:
    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    > w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    > montowac do nowych samochodow

    używając czegokolwiek co jest niestandardowe. najprościej, urządzenie
    które po kilku sekundach od ruszenia pojazdu odcina paliwo. Po co? żeby
    złodziej ruszy z myślą "udało się" i stanął na środku drogi/skrzyżowania.
    Tyle że to było fajne za czasów świetności golfa2. teraz podjada lawetą
    i są sekundy na powiadomienie na telefon komórkowy ze coś się dzieje. (
    o ile go nie zakłócą). Więc chyba najlepiej ubezpieczenie AC

    ToMasz

    ToMasz
    Zrób albo zleć, czujnik ruchu, czunik zbliżeniowy, zero sysreny i tylko
    powiadomienie na telefon, najpierw o próbie ingerencji, kradzieży a
    potem koordynaty gps.