  • 51. Data: 2017-11-22 11:22:59
    Temat: Re: zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Roman Tyczka w news:1d47bt2jslcke$.dlg@tyczka.com
    > A słyszeliście o "Monitorze wydajności"? Dostępny w Windows od co najmniej
    > 20 lat.

    slyszeli,slyszeli.

    btw:
    wspomniany program Moo0 pokazuje, ze teraz swap jest zajety na poziomie
    35% --> https://s8.postimg.org/oc1bd0sbp/screen.png
    gdy tymczasem przystawka windowsowa pokazuje, ze teraz wykorzystanie swap =
    18% --> https://s8.postimg.org/9u444so39/screen.png ,
    https://s8.postimg.org/ha3dqqgz9/screen.png
    Czyli: co pokazuje Moo0...?
    Czyli: jak wierzyc, ze Moo0 dobrze pokazal sprawy zwiazane z hdd, "zatkanie"
    I/O?

  • 52. Data: 2017-11-22 13:23:29
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 23:17 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Naprawiłeś już coś dzięki temu programikowi?

    Zgadnij!

    --
    Trefniś

  • 53. Data: 2017-11-22 13:33:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 21:48 1634Racine <m...@...cbqebml> pisze:

    > Marek S w news:ouvfal$u5b$1@node1.news.atman.pl
    >
    > migajaca lampka od dysku podpowiada o tyle, ze (np. podczas dzialania
    > wspomnianego IDM downloadera) pali sie bez przerwy, a diagnozy dopelnia
    > Moo0 --> https://s8.postimg.org/ajr1bua11/screen.png
    > czyli zatkanie I/O dysku (jesli "zajecie HDD" oznacza to, co mam na
    > mysli)

    Dodaj podglądanie paramterów HDD:
    HDD wczytywanie
    HDD poszukiwanie (tu podaje nazwę procesu)
    Są jeszcze inne parametry HD do podejrzenia, ale z moich doświadczeń te
    najczęściej powodują dławienie.

    Oczywiście na podstawie tych parametrów trzeba jeszcze przeprowadzić
    analizę, np. kiedy jest wczytywanie, a kiedy poszukiwanie. Być może wąskim
    gardłem przy obu (takźe zajętość) jest fragmentacja dysku? Tu program nie
    pomoże, potrzebna analiza użytkownika.

    --
    Trefniś

  • 54. Data: 2017-11-23 03:11:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-22 o 13:23, Trefniś pisze:

    > Zgadnij!

    Sam napisz. Ja nie mam tego programu.

    --
    animka

  • 55. Data: 2017-11-23 09:17:08
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 03:11 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Sam napisz. Ja nie mam tego programu.

    To dlatego tak wiele piszesz o jego przydatności :)
    BRW za ciosem - napisz coś o rozsądku.

    --
    Trefniś

  • 56. Data: 2017-11-24 23:28:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-23 o 09:17, Trefniś pisze:

    > To dlatego tak wiele piszesz o jego przydatności :)
    > BRW za ciosem - napisz coś o rozsądku.

    Pisałam już, że zainstalowałam- i to po polsku. Pasek tego programu
    zajął mi sporo ekranu z prawej strony i wszystko było ok. Żadnych
    zagrożeń i niechcianych procesów nie było.
    Odinstalowałam.
    Pytam dalej. Napisz jakie zagrożenie, czy przymulenie Ci ten programik
    pokazał. Z góry dziękuję.

    --
    animka

  • 57. Data: 2017-11-25 09:53:41
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 23:28 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]
    > Odinstalowałam.
    > Pytam dalej. Napisz jakie zagrożenie, czy przymulenie Ci ten programik

    :)
    Animka próbuje rozruszać zamierającą grupę - chwała jej!

    To jest pierwszy program, który stosuję przy każdej analizie zachowania
    systemu.
    Bo mam go zawsze przy sobie i w dowolnym systemie, u kogokolwiek,
    wystarczy mi eksplorator i mysz :)

    Na podstawie jego wskazań znacznie łatwiej jest podjąć dalsze kroki - czy
    naprawcze, czy dalszej analizy innymi narzędziami.
    Program jest "portable", czyli nie wymaga żadnej instalacji - według
    ciebie skopiowanie paru plików to instalacja? Ciekawe...
    Program od razu "gada" w języku systemu - to oznacza, że ktoś prawidłowo
    zainstalował ci Windows.

    Okno programu pojawia się po stronie _lewej_ - może narzekasz na okno
    innego programu?
    Zresztą nawet jeśli - możesz tak wpłynąć na zachowanie programu, że żadne
    okienko przeszkadzać ci nie będzie.
    Chyba, że przeszkadza ci dokładnie wszystko - są tacy użytkownicy, którzy
    oddychają z ulgą dopiero po wyłączeniu komputera - podobnie otoczenie.

    EOD

    --
    Trefniś

  • 58. Data: 2017-11-25 19:41:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-25 o 09:53, Trefniś pisze:

    > :)
    > Animka próbuje rozruszać zamierającą grupę - chwała jej!
    Grupa wcale nie zamiera. Ludzie piszą.

> [...]
    > Program jest "portable", czyli nie wymaga żadnej instalacji - według
    > ciebie skopiowanie paru plików to instalacja? Ciekawe...
    Może wypakowanie do folderu. Nie wien zreszą w jakim formacie miales ten
    plik.
    > Program od razu "gada" w języku systemu - to oznacza, że ktoś
    > prawidłowo zainstalował ci Windows.
    Ktoś Ci Windows instalował?
    Mój Windows jest w języku polskim i w takim gadam.

    > Okno programu pojawia się po stronie _lewej_ - może narzekasz na okno
    > innego programu?
    Okno to nie problem. Ja miałam pasek. Dosyć szeroki i moglam go
    umiejscowić z prawej, czy z lewej, czy na dole, czy na górze ekranu
    monitora. To była chyba najnowsza wersja programiku. Być może Ty masz
    starszą (ale to nie ważne).
> [...]
    > Chyba, że przeszkadza ci dokładnie wszystko - są tacy użytkownicy,
    > którzy oddychają z ulgą dopiero po wyłączeniu komputera - podobnie
    Gdybym miała 24 albo 32 calowy monitor to by mnie to nie przeszkadzało,
    a program musi być na wierzchu, żeby bylo widać co się w danej chwili
    dzieje.
    Nic niepokojącego się nie działo i z ulgą odinstalowałam program.

    > EOD

    Nie EOD, tylko miałeś napisać, a nie napisałeś co czy jaki proces
    naprawileś dzięki temu programikowi.

    --
    animka

  • 59. Data: 2017-11-26 09:49:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 19:41 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > W dniu 2017-11-25 o 09:53, Trefniś pisze:

    (...)

    > Nie EOD, tylko miałeś napisać, a nie napisałeś co czy jaki proces
    > naprawileś dzięki temu programikowi.

    Animka, miej litość nad grupą!

    Trudno mi dyskutować z umysłem wydawałoby się ścisłym (twój zawód), który
    dochodzi do takich genialnych wniosków w dziedzinie elektryczności
    (dosłowny cytat z pl.rec.kuchnia):

    "Zrobilam m-c temu straszną głupotę. Mam w kuchence gazowej (Mastercook)
    oprócz gazu także grill na prąd i z tego nigdy nie korzystałam. Któregoś
    razu przez pomyłkę nacisnęlam przycisk, coś błysnęło i nie zauważylam, że
    świeci pomarańczowy przycisk. Wyszłam z kuchni. Po jakichs 2-ch godzinach
    zastanawiałam się co tak gorąco w mieszkaniu. Nie od razu zauważyłam, że
    na kuchence świeci się pomarańczowy punkcik. Otwieram kuchenkę a tu bucha
    gorąc. Oczywiście nie od razu zauwaylam, że przycisk wciśnięty, ale
    wreszcie go wyłączylam i wietrzyłam potem mieszkanie.
    Teraz zaplacilam za ~ 100 jednostek prądu więcej. Płacę co m-c i żałuję,
    że zawarłam umowę z Orange Energia, której umowa jest na 2 lata i nie moge
    jej rozwiązać, bo duże koszty by doszły.W Innogy (Stoen) w zasadzie
    płaciłam tyle samo nawet z prognozą."

    Jeśli przerasta cię piekarnik w kuchence (wg ciebie zużył 100 kWh w 2
    godziny), to ja zwyczajnie rejteruję z dalszej dyskusji. Nie chce mi się
    tłumaczyć wszystkiego ab ovo, z zerową szansą na zrozumienie.

    EOD

    --
    Trefniś

  • 60. Data: 2017-11-26 11:40:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 09:49, Trefniś pisze:

> [...]
    > który dochodzi do takich genialnych wniosków w dziedzinie
    > elektryczności (dosłowny cytat z pl.rec.kuchnia):
    Bardzo nieladnie i po wsiowemu odpowiedziałeś. Wkleiłeś post z innej
    grupy. Czy ja też tak mam zrobić z jakimś z Twoim postem?
    Jesli elektryka ma coś wspólnego z problemami w twoim komputerze to
    mogleś napisać, że ten programik Ci pokazał konkret.
    Dalej nie odpowiedziałeś jaki proces czy bląd systemowy naprawiłeś.

    --
    animka