    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: zakręci, zatrzyma, kręci dalej...
    Date: Tue, 16 Jan 2018 13:45:35 GMT

    On 2018-01-16, geos <g...@S...autograf.pl> wrote:
    > złożyłem swój pierwszy stacjonarny na CPU intela. reakcja na włączenie
    > zasilania:
    > a) uruchamia się na sekundę-dwie
    > b) wyłącza się na sekundę
    > c) włącza się ponownie
    > głośniczek dźwięku nie wydaje. obrazu brak.
    >
    > coś jest walnięte/niekompatybilne. spotkaliście się z takimi objawami?
    > co to może być? wszystko intelowskie pieruńsko drogie i chciałbym zacząć
    > diagnostykę (= zakup innej części) od najbardziej prawdopodobnego
    > scenariusza uszkodzenia/niedopasowania.

    Tak, ale objawy zależą MZ od płyty i są niespecyficzne. To może być
    wszystko zaczynając od źle włożonej karty, poprzez źle włożoną pamięć lub
    uszkodzenia cpu, pamięci, karty.

    Jak chcesz to diagnozować to wywal wszystko co nie jest niezbędne, usuń
    wszystkie karty rozszerzeń (za wyjatkiem graficznej o ile jest
    niezintegrowana), zostaw pojedyńczą kość pamięci (chyba że stara płyta i
    musi mieć do pary), odłącz dyski etc. etc. i wtedy testuj. Jesli nadal
    bedzie upa to zamień kość pamięci na inną, a potem wstaw w inny "bank".

    --
    Marcin