    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zalałbym sobie...
    Date: Tue, 23 Aug 2016 23:22:28 +0200

    > Śruby i metalowego dystansu jeśli wyniki pomiarów mają być wiarygodne.

    Gdybym chciał to mieć tak solidnie mocowane, to mogę mikropłytkę
    przylutować do bazowej. Właściwie tak to jest zaprojektowane, i ten
    montaż na pinach to późniejsza modyfikacja.

    Bo wylutowanie jej w terenie jest może nie niemożliwe, ale zbyt trudne
    dla osoby, która we. to musiałaby wykonać (nie ja).

    Śruby to przesada. Zresztą nie ma miejsca - już te piny mogą sprawiać
    trudność, ponieważ pogrubiają całą "kanapkę" o te 1-2mm.

    Poza tym, pomiar nie musi być aż tak precyzyjny. Obawiam się jedynie
    jakiegoś "piku" rezonansowego. Pewnie na wyrost, ale strzeżonego partia
    strzeże...