    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 13 Oct 2016 03:35:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: zilion dysków usb
    From: s...@g...com

    W dniu czwartek, 13 października 2016 11:42:57 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > i to chciałem usłyszeć :) wg mnie ma działać, jak Mac ;)

    Zwróć uwage na to.
    Wtyczka/gniazdko usb ma styki w postaci blaszek.
    One mogą być albo brudne, albo niezbyt dobrze pokryte metalizacją która sie nie
    utlenia albo niesprężyste.
    I to sie tyczy zazwyczaj właśnie gniazdek.

    Jak problem tyczy sie głównie tych na śledziu to kup na próbe śledzia i wymień. Może
    ten co jest jest kiepski i nie ma żadnej innej magii tutaj...

    > ok
    >

    > Czy są jakieś koszyki adaptery np na 5 dysków 2.5 na 3.5 cala?
    > bo obudowę mam nie najnowszą.

    To już lepiej sprawić sobie NAS-a i zmigrować te dane do jednego miejsca i podpiąc po
    sieci.
    Zakłądam że masz tam jakieś relatywnie nowe dyski więc po tym usb masz transfery w
    okolicy 20MB/sek.

    Jakbyś sobie kupil NAS-a i podpiął gigabitem to jest szansa że będzie działać 2-4
    razy szybciej.

    Ja ostatnio zrobilem inny ruch.
    Mam 5 obudów usb z różnymi dyskami i korzystałem z nich po usb. Ale troche mi za
    wolno działało. Kupilem 5 kabelków sata-esata i podpiąłem te obudowy przez te
    kabelki.
    Sporo szybciej śmigaja :)