    Subject: Re: zmienić opony czy nie zmieniać
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Date: Tue, 7 Apr 2020 09:49:09 +0200

    On 07.04.2020 09:26, Mateusz Viste wrote:

    > W sensie jeździłeś na łysych tak długo, że te dwa-trzy tygodnie
    > różnicy ma jakiekolwiek znaczenie? No to chyba bezpieczeństwo jednak
    > nie jest u ciebie na pierwszym miejscu.

    Chciałbym zobaczyć Twój koszyk w spożywczym ;)

    Jeździłem na zimówkach, może we Francji słyszeliście o czymś takim. Nikt
    nie powiedział, że to potrwa 2-3 tygodnie, a zimówki w pewnych warunkach
    pozasezonowych potrafią niemile zaskoczyć. Ponadto bez przesady,
    przecież to nie pójście na dyskotekę... I usługę da się wykonać w sposób
    bezpieczny. Ponadto mam nadzieję, że nie twierdzisz, że wymieniając koła
    na pustym podwórku naraziłem się lub kogoś naraziłem.