eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzwyczaje w warsztatach › Re: zwyczaje w warsztatach
  • Data: 2018-01-13 12:06:35
    Temat: Re: zwyczaje w warsztatach
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-01-12 o 21:48, pueblo pisze:

    > Z reguły pozwalają się przyglądać klientowi, jak coś robią z jego autem.
    > Czy dużo jest takich, co mają system za zamkniętymi drzwiami? Pan poczeka
    > za drzwiami, a my tu zrobimy, a jak coś wyjdzie to zawołamy.
    >

    W ASO Toyoty z którego korzystałem przez kilka lat nie ma mowy, żeby
    klient wszedł do warsztatu. Dla klientów jest recepcja, stanowiska
    doradców serwisowych, foteliki, kawa, gazety. Wystrój i nastrój.
    Samochód jest opisywany i oklejany (fotel, kierownica). Warsztat jest za
    szybą, przez którą z daleka widać, co tam ogólnie się dzieje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: