  • Data: 2018-01-13 13:16:01
    Temat: Re: zwyczaje w warsztatach
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie nie dali się kręcić pod samochodem przy naprawie, tylko dwa razy w
    > życiu. To albo w Polsce większość to szopo-warsztaty albo ja tylko w
    > takich bywam :-P

    Może to zależy od wieku ale ja już przestałem się interesować którą ręką
    majster kręci śrubę. :-) Na zasadzie nie rób bliźniemu tego co tobie nie
    miłe.

    Z rachunku ekonomicznego mi wychodzi że lepiej czasem zostawić samochód
    na godziny, dni i wymagać naprawienia.
    Już dawno nie zdarzyło mi się żeby mnie mechanicy na coś niepotrzebnego
    naciągnęli albo zapłaciłbym jak za mokre zboże.
    Oczywiście jako mechanik z wykształcenia ;-) orientuję się co mogło się
    zepsuć i ile potencjalnie kosztuje naprawa.
    Jak są jakieś problemy to raczej nie z powodów ludzkich a marnej jakości
    czy jednorazowości samochodów i części które robi się z byle czego i
    byle jak albo problemów konstrukcyjnych z jestestwem elektroniki czy o
    zgrozo _softu" :-)