  • 21. Data: 2020-02-19 21:20:58
    Temat: Re: Regulator obrotów jednofazowego silnika AC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2020 15:10:29 +0100, J.F. napisał(a):
> [...]

    P.S. Jesli masz na mysli ten
    https://www.falownik.eu/view,1256,54,157,dc1_s27d0fn
    _a20n_0_75_kw_1f230v_1f230v_z_filtrem_emc.html

    to na schemacie tylko dwa druty do silnika - U i V. A w opisie

    "Falowniki dla 1 fazowych silników indukcyjnych z kondensatorem lub
    bez. Współpraca z wentylatorami i pompami 1 fazowymi."

    to samo tu
    https://www.sklepfalowniki.pl/falownik-eaton-dc1-s27
    d0fn-a20n-ip20-1f.html

    A z instrukcji wynika, ze pierwszy znak po DC1 to:

    Połączenia w obwodzie zasilania
    1 = jednofazowe podłączenie zasilania / trójfazowe podłączenie
    3 = trójfazowe podłączenie zasilania / trójfazowe podłączenie
    S = jednofazowe podłączenie zasilania / jednofazowe

    I chyba na koncu zapomnieli napisac "silnika".
    I jeszcze w instrukcji

    2.11.6 Jednofazowe silniki prądu przemiennego
    Opisane w niniejszym podręczniku przemienniki częstotliwości DC1 nie
    są dopuszczone do eksploatacji z jednofazowymi silnikami prądu
    przemiennego (silnikami indukcyjnymi), jednofazowymi silnikami
    asynchronicznymi (silnikami kondensatorowymi, silnikami o biegunach
    dzielonych itd.).
    Dla tych silników istnieją dwa osobne warianty:
    DC1-S1... i DC1-S2... o stopniu ochrony IP20 i IP66.

    J.