  • 271. Data: 2019-09-13 21:28:55
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/09/2019 21:26, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > I znowu brednie - w 1986 roku wyszła wersja 3.20 - kosmos w stosunku
    > do 1.0

    Czyli mówisz, przyjacielu że w drugiej połowie lat 80 DOS wygladał
    inaczej niż w pierwszej? Dobrze to czytam? Czy tam jest jakaś ukryta
    treśc między literami?

  • 272. Data: 2019-09-13 21:56:05
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    heby <h...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Bo nic nie ma.

    W związku z tym...

    > Lans by za pomocą Peceta. Skad wiadomo że lans: bo nikt w 2000 roku
    > lansować się za pomocą NC nie mógł poza imbecylami.

    ...uważaj bo zaraz zrozumiesz, że żadnego lansu nie było.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 273. Data: 2019-09-13 22:01:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/09/2019 21:56, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > W związku z tym...
    > ...uważaj bo zaraz zrozumiesz, że żadnego lansu nie było.

    Czyli logika. Poddaje się.

  • 274. Data: 2019-09-13 22:06:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/09/2019 19:25, Krzysztof Gajdemski wrote:
    > Bardzo możliwe, że tam. Swoją drogą na początku lat 90. Atarynka stała
    > się tak popularna, że wychodziły bodaj trzy gazety jej poświęcone:
    > - Tajemnice Atari
    > - Moje Atari
    > - Świat Atari
    > Do tego sporo nowych gier i programów. Żaden inny 8-bitowiec nie mógł
    > się z nią wtedy równać.

    Agonia, ale wspaniała.

    Swoją drogą ANTIC do dzisiaj zawiera jakieś zagadki które się rozkminia
    mikroskopami więc może i retro ale ciągle coś tam można znaleźć po 30
    paru latach co zaskakuje. Sam 6502 dopiero niedawno został rozpracowany
    w detalach które nie pozwalały spać po nocach.

  • 275. Data: 2019-09-13 22:14:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Terminali z ZModemem było mnóstwo.

    Tak, ale sam Norton Commander po wybraniu terminala odpalał dystrybuowany
    z nim term95.

    Tego nigdy nie używałem...

  • 276. Data: 2019-09-13 22:23:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > a faktycznie.
    > https://www.retrogames.cz/play_318-DOS.php
    >
    > Czego to ludzie nie wymysla ... a moze "jak oni to zrobili" ?
    > emulator w Javascripcie ?

    A może emulator bazujący w jakiś sposób na dosboksie :)

  • 277. Data: 2019-09-13 22:25:09
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/09/2019 17:15, J.F. wrote:
    > emulator w Javascripcie ?

    Od czasu kiedy powstało to:

    https://github.com/copy/v86

    Masz już wszystko.

  • 278. Data: 2019-09-13 22:26:15
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> wrote:

    > Od momentu migracji z systemów MS (jeszcze w poprzednim stuleciu) jakoś
    > ani razu nie czułem potrzeby używania narzędzi
    > notronokomanderopodobnych. Ale oczywiście DGCC.

    Ja miałem, ale nigdy nie mogłem się przekonać do MC. Tak samo jak nie
    znalazłem wygodniejszego edytora, niż Notepad++... może to kwestia
    przyzwyczajenia.

    Inna sprawa, że w samym bashu z readline można zrobić nieporównywalnie
    więcej, niż w starym command.com z DOSa, nawet z załadowanym doskey.

  • 279. Data: 2019-09-13 22:34:41
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Już nie musisz, Lotharek sprzedaje nowe wtyczki SIO na allegro :P

    Prawda, mam jedną od niego. Wszystko OK.

  • 280. Data: 2019-09-13 22:58:24
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Fri, 13 Sep 2019 22:06:42 +0200, heby pisze:
    > Agonia, ale wspaniała.

    :D Otóż to. Ciekawa mogłaby być też analiza mechanizmu, który
    spowodował, że akurat komputerki Atari przeżyły u nas renesans, a nie
    największa konkurencja: C64.

    > Swoją drogą ANTIC do dzisiaj zawiera jakieś zagadki które się rozkminia
    > mikroskopami

    Brzmi tajemniczo. Jakieś szczegóły?

    k.