  • 181. Data: 2011-12-31 19:28:51
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 31.12.2011 09:56, Dysiek pisze:

    > Mialem i jezdzilem - dobre i niezawodne wozidlo. Gaz znosi bardzo dobrze -
    > nigdy nie bylo problemow.

    Jaki silnik? Pamiętasz?

  • 182. Data: 2011-12-31 22:32:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-12-31 08:17, MarcinJM pisze:
    > Ale problem lezy po stronie nietrwalosci mechanicznej, a nie
    > elektrycznej. Z tego co wiem.
    Problemów jest kilka. W przypadku świateł mijania to wypalające się i
    przegrzewające styki. W przypadku kierunkowskazów/świateł drogowych
    występuje problem mechaniczny (pękający kapturek silikonowy). W
    przypadku nieodbijania kierunkowskazów - znów problem mechaniczny, czyli
    wyrabiające się dźwigienki zwalniające kierunki.

    Maciek

  • 183. Data: 2012-01-01 13:10:21
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jaki silnik? Pamiętasz?

    1.5 benzyna

    Dysiek

  • 184. Data: 2012-01-01 21:37:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 01:01:41 +0100, XWindowsMen napisał(a):

    > "Oglądałem" w internecie... jak dla mnie bajka... lubię ten
    > skandynawski-kanciasty wyraz twarzy :) Tylko, że ssie... i to niby coś
    > bliżej 11-12l :(

    Szukaj 80-konnego diesla. Pzypuszczam, ze ponad 7-8 nie spali.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 185. Data: 2012-01-02 08:16:40
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 16:08, s2k pisze:

    > Na śmieciarkę w sensie ze jak jest ślisko to ona najlepiej uciągnie żeby
    > odpalić na line:)
    Hehe... Nie nie trzeba mieć śmieciarki pod ręką.

  • 186. Data: 2012-01-02 19:08:43
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-12-29 10:16, XWindowsMen pisze:
> [...]
    > VW Golf/Polo
    > Volvo... może jakieś stare?
    >
    > Sami widzicie o co mi chodzi...generalnie.
    >
    > 1) Ma jeździć - nie wyglądać.
    > 2) Osiągi mnie nie interesują...niech tylko będzie ciut szybszy od
    > mojego roweru.
    > 3) Chciałbym coś w gazie... aczkolwiek przy moich przebiegach nie będę
    > się upierał. Byle nie chlał więcej jak 6-7l/100km
    > 4) Tak... wiem, za 3ooo PLN to mogę co najwyżej dobry rower kupić a nie
    > samochód... ale naprawdę, mogę "zdzierżyć" że tu "trochę" rdzy i tam coś
    > do poklepania...byle nie był klejony z 3w1 auto.

    Z moich doświadczeń, przejechałem w tico 240 kkm.
    poza rdzą i fatalnymi fotelami (do 1,6m wzrostu ) ok.
    pali w benz. ok. 4-6 l (trasa miasto) w gazie 6-7.
    Jednak w obecnych rocznikach szukaj lepiej: z małym przebiegiem po
    dzisku, bez gazu, bo gaźniki już siadają. poza tym swój wiek też już jest.
    Miałem też lanosa, w miarę ok, ale 10lLPG/100km jak nic.
    Fiat CC- tylko nie 700, nie wytrzymują przebiegów powyżej 170kkm, czyli
    teraz chyba już wszystkie. Najlepiej 1.1.
    Polecam też Seico 1.1 w miarę niezawodne (a jak zawodne to taniozawodne)
    autka, silnik OK, bez problemów dochodzi do 250kkm.
    Z doświadczenia ciężko dzisiaj kupić sensowne : uno, punto palio, chyba
    prędzej trafi się sienę po dziadku.
    Escorty uwaga na stan techniczny, te import z niemiec mogą być zagadką
    (tak się naciąłem, bo dobrych doświadczeniach z focusem okazało się że
    escort to co innego).

    Ople Astra - w dobrym stanie to dobre - proste tanie niezawodne.
    Corsy - tylko nie 1.0
    Kadetów nie znam
    Reszty też nie znam, tzn. znam corolę, ale za 3kzł bał bym się kupić.

    Generalnie szukałbym:
    proste, tanie, bez gazu (gaz do zrobienia), po "dziadku" w sensie
    zadbane 1 lub 2 właściciel, od kilku i jeszcze raz zadbane, warto
    dopłacić, np. do 4500 zł - za zadbane.

    Najtnaiej (jeśli się zmieścisz) wychodzi tico. dobry stan za 2,5 kzł,
    lpg nowy 1.5 kzł, razem 4kzł. spalanie mniejsze niż koszt biletu
    autobusowego.

  • 187. Data: 2012-01-02 21:09:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 01:14:47 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > No mniej-więcej. Astry z tego przedziału cenowego gniją (sam mam taką do
    > sprzedania, za 1.5kpln)
    Jakby miała gaz... ;)

    --
    ___________ (R)

  • 188. Data: 2012-01-02 21:10:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 00:38:31 +0100, J.F. napisał(a):

    > Juz nie, bo ma 20 lat i nawet jej korozja dala rade :-)

    Już ma nowe progi :D

    > Poza tym nie ma klimy :-)

    No niestety. Ale miałem na oku taką z klimą :D

    --
    ___________ (R)

  • 189. Data: 2012-01-02 21:11:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 08:24:58 +0100, Maciek napisał(a):

    > Ja wiem i zreszta lubie scierki, tyko ze trafienie jej w dobrym stanie, za
    > kase podana przez watkotworce graniczy chyba z cudem.

    Nie, wystarczy nie bać się auta, z którym trzeba trochę zrobić.

    > No chyba ze w latach 80. Ford lepiej zabezpieczal elementy nosne nadwozia.

    Nie :D

    > Masz Sierre? Napisz, jak sie sprawuje.

    Jeździ, jeździ, jeździ...

    --
    ___________ (R)

  • 190. Data: 2012-01-02 21:13:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 11:48:40 +0100, J.F napisał(a):

    > I pod koniec nadal niezle jezdzila, tylko rozwalilem miske na kamieniu
    > i juz mi sie nie chcialo naprawiac.
    > No bo jednak rdza juz przezarla, silnik dymi, wszystko mocno zuzyte -
    > ale czego chciec od 20 letniego auta :-)

    To się kupuje silnik, robi zawiechę i blacharkę, dzięki czemu za jakieś
    2000zł ma się kilka lat spokoju :D

    --