  • 91. Data: 2011-12-29 22:26:59
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > "A minor head injury is possible, but not life threatening, also, lower
    > leg injuries are possible, but again, aren't life threatening."

    Ciezko zeby amputacja nogi spowodowala smierc ;-)

    Dysiek

  • 92. Data: 2011-12-29 22:29:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Fiatowskim 1.6 nie trzeba sie specjalnie starac, zeby wyjsc ponad 10l.

    To cienkie te silniki - Nissan Primera 2.0 benzyna, automat - max. 10 litrow
    w miescie i to zima [Wroclaw]. Inne - np. Honda Civic 1.5 znacznie ponizej
    10 litrow.

    Dysiek

  • 93. Data: 2011-12-29 23:16:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 10:16:58 +0100, XWindowsMen napisał(a):

    Moje 0,03 PLN.

    > Daewoo Lanos/Tico/Nexia

    Lanos i Nexia tak.

    > Fiat Cinquecento/Punto/Tipo/Uno/Siena/Palio

    Palio jest OK.

    > Ford Escort ("mój" faworyt...dobre wyposażenie za relatywnie małe
    > pieniądze... gdzie jest haczyk?)

    Rdza zre go zywcem, ale jak trafisz utrzymany egzemplarz, to jezdzi fajnie.
    Tylko ze 1.6 jest paliwozerny, a 1.3 strasznie mulowaty. Nie wiem jak z
    dieslem.

    >Sierra

    Do muzeum.

    > Opel Astra

    Pierwsze jedynki byly ponoc najbardziej niezawodne. Uwaga na rdze.

    >Kadett

    Muzeum.

    > Skoda Felicia/Favorit

    Tak, proste i solidne. Felicia 1,9D godna polecenia.

    > Volvo... może jakieś stare?

    Jak najbardziej, tylko ciezko bedzie znalezc za te pieniadze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 94. Data: 2011-12-29 23:19:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > Słyszałem.

    Chyba jednak nie.

    > że wszyscy odgadną o co ci
    > chodzi i jeszcze będą potakiwać.

    W miarę inteligentni nie mają problemów.

  • 95. Data: 2011-12-29 23:19:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin .Peeter

    > Mimo wszystko to imho ciekawa pozycja obok Escorta, tylko nie wiem, czy
    > da się kupić za 3kpln mk3 w sensownym stanie.

    Za 3 tys.? Raczej wątpię...

  • 96. Data: 2011-12-29 23:29:25
    Od: "pavellz" <P...@a...net.pl>

    > daewoo to akurat dobrze
    > bajecznie tanie czesci, lanos to niezla konstrukcja i ponoc z dobrymi
    > silnikami.
    > tylko nie bierz matiza - zaklinam!

    Czemu? Miałem 10-latka, eks-firmówka (nieznany przebieg) eksploatowana
    następnie przez nastolatkę, która uczyła się nim jeździć. Poza zarżniętymi
    łożyskami kół
    w momencie zakupu (od 20 zł/szt., - wbrew obiegowej opinii o CXach
    wytrzymały 40 000 km, potem
    - nie wiem, sprzedałem auto), padającymi gumami zawieszenia (naprawa
    kosztowała mnie całe 60 zł)
    nie mogę temu autu niczego zarzucić... No może to, że po 10 latach robią się
    pomału dziury
    w progach i tylnych nadkolach (w każdym razie do naprawienia...).

    A że nie jest to czołg - cóż, jak na te lata i takie pieniądze - nie
    wymagajmy zbyt dużo...
    Na szczęście nie jeździ się tym 180 po autostradach...

    Pzdr
    Paweł

  • 97. Data: 2011-12-29 23:56:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:16:18 +0100, Maciek napisał(a):

    > Do muzeum.
    Wiesz, na takim łożuz baldahimem, co nieraz w muzeach pałacowych sa można
    się nieźle wyspać.
    A Sierra jeździ, jeździ...

    --
    ___________ (R)

  • 98. Data: 2011-12-30 00:38:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:56:51 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Wiesz, na takim łożuz baldahimem, co nieraz w muzeach pałacowych sa można
    > się nieźle wyspać.
    > A Sierra jeździ, jeździ...

    Juz nie, bo ma 20 lat i nawet jej korozja dala rade :-)
    Poza tym nie ma klimy :-)

    J.

  • 99. Data: 2011-12-30 01:01:41
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 18:37, Maciek pisze:

    > Co wcale nie jest niemozliwe i nie musi byc glupim pomyslem...

    "Oglądałem" w internecie... jak dla mnie bajka... lubię ten
    skandynawski-kanciasty wyraz twarzy :) Tylko, że ssie... i to niby coś
    bliżej 11-12l :(

  • 100. Data: 2011-12-30 04:12:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-29 19:44, Maciek pisze:

    > Najrozsądniejszy wybór w tej cenie, popieram.
    > Zresztą to samo próbuje wyperswadować koleżance. Chce na 1 samochód
    > kupić czento, srejczento czy inny shit ze strefą kontrolowanego zgniotu
    > kończącej się z silnikiem w bagażniku ;-)

    Kolega popełnił ten błąd - kupił od wujka Seicento, bo "tanie części".
    Może i tanie ale sypało się bardziej niż moja stara Megane z 2-krotnie
    większym przebiegiem. :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi