  • 191. Data: 2012-01-02 21:14:16
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 08:59:04 +0100, XWindowsMen napisał(a):

    > Palio o dziwo można znaleźć na Allegro za 2,5 PLN... gdzie jest haczyk?
    > Wygląda na duży samochód... wyposażenie wystarczające... o co chodzi? :)

    FIAT - ludzie się boją.

    Palio nie jest wielkie, ale tez i małe nie jest.

    --
    ___________ (R)

  • 192. Data: 2012-01-03 08:14:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Dysiek

    > 1.5 benzyna

    http://www.euroncap.com/tests/hyundai_accent_1998/36
    .aspx

    Pony raczej lepszy nie jest... ;)

  • 193. Data: 2012-01-03 09:04:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-02 19:08, Wojciech Wrodarczyk pisze:

> [...]
    >
    > Ople Astra - w dobrym stanie to dobre - proste tanie niezawodne.
    > Corsy - tylko nie 1.0
    > Kadetów nie znam
    > Reszty też nie znam, tzn. znam corolę, ale za 3kzł bał bym się kupić.
    >
    > Generalnie szukałbym:
    > proste, tanie, bez gazu (gaz do zrobienia), po "dziadku" w sensie
    > zadbane 1 lub 2 właściciel, od kilku i jeszcze raz zadbane, warto
    > dopłacić, np. do 4500 zł - za zadbane.
    >
    > Najtnaiej (jeśli się zmieścisz) wychodzi tico. dobry stan za 2,5 kzł,
    > lpg nowy 1.5 kzł, razem 4kzł. spalanie mniejsze niż koszt biletu

    Ja bym polecił jeszcze Corsę B 1,5D. Moja kobitka ma, pali to to max.
    4,5l ON. Niestety ruda lubi Opla, ale tragedii nie ma. Chcemy sprzedać
    Żony COrsę, bo trzeba coś większego. Ona ma rocznik 94, a chcemy za nią
    2,5k PLN. Z wyposażenia to ma jedynie elektryczne lusterka. Brak nawet
    wspomagania.

  • 194. Data: 2012-01-03 12:22:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-30 11:58, s2k pisze:

    > Boś kupił gówno:)

    Różne opinie mają ludzie o różnych modelach i różne urban legend krążą.
    Ale nawet fani forda polecają inne modele, nawet starą sierrę, zamiast escorta

  • 195. Data: 2012-01-03 12:26:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-29 11:21, XWindowsMen pisze:

    > Podoba mi się jeszcze Nissan Sunny... ale jak stałem w Biedronce w kolejce to
    mówili, że jak u azjata coś walnie to już na amen i ceny części zaporowe...

    Ujeżdżam nissana primerę z podobnego okresu, już nie japończyk, ale i tak
    mechanicznie
    bardzo przyzwoity, a ceny części dość przeciętne. Zresztą jak to w starych
    samochodach.
    Najgorzej że blachy ruda żre.

  • 196. Data: 2012-01-03 12:30:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-30 09:18, XWindowsMen pisze:

    > :( Ktoś jeszcze może potwierdzić/zaprzeczyć?

    Siódemkę LPG to kompakt może spali, ale na trasie.
    W mieście (prawdziwym mieście! Czytaj: średnia <= 20km/h)
    wspomniane 10L to nadal niedużo...

  • 197. Data: 2012-01-03 13:57:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2012 12:22:23 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Różne opinie mają ludzie o różnych modelach i różne urban legend krążą.
    > Ale nawet fani forda polecają inne modele, nawet starą sierrę, zamiast escorta

    U mnie w "szeroko pojetej rodzinie" byl Escort, kupiony jako 3-latek,
    sprzedany jako 13-latek. Najslabsza wersja silnikowa, czyli 1.3 i 60 KM.

    Rocznie robil 10-15 tys. Sprawowal sie dobrze, kosztownych napraw nie bylo,
    rdzewial ale bez przesady. Dalo sie nim trzymac stale 130-150 w dluzszych
    trasach i palil wtedy ok. 9 l/100. Przy spokojnej jezdzie 6-7 l.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 198. Data: 2012-01-04 11:41:42
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    Dziękuję za wszystkie wypowiedzi. Trochę rozjaśniliście mój-tępy umysł.

    - Pewnie będzie benzyna zamiast diesla. Jakoś ciężką mam rękę do
    motoryzacji a skoro o benzyniaka łatwiej zadbać... A że ostatnio paliwo
    do diesla poszybowało w górę...

    - Trochę mam dylemat w kwestii: starszy-większy vs mniejszy-młodszy. Dla
    mnie i i dla kobiety w zupełności wystarczy auto na 2 osoby + bagaże a
    od niedzieli ktoś na tylną kanapę w postaci np. "dwóch szwagrów". Corsa
    3 drzwiowa pewnie sztywniejsza (nie wiem czy za 3ooo dostanę 4/5), Tico,
    Micro, Punto (papierowe auto - także raczej odpada...chociaż jest w czym
    wybierać)... pewnie też by wystarczyły. I jeszcze jak dla mnie
    słowo-klucz: "spalanie" -> akceptowalne 6-7l mułowatej jazdy. Tym
    bardziej, że będzie to pierwszy samochód... czyli tak naprawdę do nauki
    jazdy.

    - Trochę boli, że za podobne pieniądze mogę mięć coś pokroju Pony,
    Sunny, Lantra, Accent, Scirocco, Espero, Lanos, Nexia. Tylko nie chcę
    też żeby przy moich zarobkach auto więcej stało jak jeździło jak na
    razie. Jeszcze nie wiem...

    - Nie znam się... ale widzę duże lobby Daewoo na grupie. Zawsze
    myślałem, że nic ciekawego to to nie jest... a tu proszę. Idealny byłby
    Lanos w Gazie? 3000 powinny wystarczyć...

  • 199. Data: 2012-01-04 13:02:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jan 2012 11:41:42 +0100, XWindowsMen napisał(a):

    > słowo-klucz: "spalanie" -> akceptowalne 6-7l mułowatej jazdy.

    MIeszkasz w miescie czy na wsi?

    Jesli toto ma palic 6-7 l benzyny po miescie, to moim zdaniem ogranicza to
    twoj wybor do silnikow 900-1100 cm3.

    Jesli z LPG, to silnik moze byc wiekszy, ale pamietaj, ze w starszych
    instalacjach samochod zuzywa tez benzyne przy odpalaniu i rozgrzewaniu.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 200. Data: 2012-01-04 21:45:46
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > Lantra, Accent, Scirocco, Espero, Lanos, Nexia. Tylko nie chcę też żeby
    > przy moich zarobkach auto więcej stało jak jeździło jak na razie. Jeszcze

    Kup albo Pony albo Lanosa. Sredniej wielkosci, niezle maszynki, czesci tanie
    i za 3.000 powinny byc zadbane i moze nawet z LPG.

    Dysiek