  • 201. Data: 2012-01-04 22:27:32
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Części zamienne? Nie ma z nim problemów w warsztacie?

    z ZX??? to była francuska podróba golfa - żadnych problemów.

    >Trochę jak z > kosmosu wygląda...

    no juz nie marudź

    >Hydraulika się nie sypie?

    po raz hydraulika w citroenach się nie sypie
    po dwa w ZX nie ma hydrauliki (oprócz wspomagania kierownicy).

  • 202. Data: 2012-01-04 22:36:25
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Z rozumieniem prostych zdań po polsku. Głupi oczywistego skrótu myślowego
    > niestety nie ogarnie. Użyłem wyrazu "stłuczka" celowo, żeby podkreślić
    > niewielkie skutki takiego zdarzenia w większości innych aut. Jak widać
    > niektórych to przerosło.

    doskonale wiem co chcesz wykrztusić, ale wysil się i napisz po polsku.

    np. jak myślisz "samochód" to piszesz "samochód"
    a nie "kalafior"

  • 203. Data: 2012-01-04 22:54:15
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > FIAT - ludzie się boją.

    1 rdzewieje
    2 dużo pali.

    no i się psuje
    np mi padl przekaźnik kierunkowskazów
    który jest tak aprjekowany ze popuć sie musi
    napraw własnoręczna - 2g cyny + prąd
    przekaźnik na allegro - 70zł.

  • 204. Data: 2012-01-05 08:12:24
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 30.12.2011 09:33, Kamil 'Model' wrote:

    > Akurat mowa była o golfie, ale mondeo mk1 tak samo szybko gnije jak
    > escort. Do tego większe, cięższe i więcej pali.

    Jeździłem Escortem z 1996 roku, dziadek jeździł też takim autem. Do tego
    wśród bliskich znajomych miałem użytkownika escorta z 1999r. Rdzewiały.
    Ranty nadkoli, progi, trochę podłogi, jeden miał odtwarzane tylne
    podłużnice.

    Teraz jeżdżę Mondeo z 1996 roku - na pewnym forum mondeo miało opinię
    rdzewiejącego, ale w mniej newralgicznych punktach i muszę stwierdzić,
    że podłogę i progi mam zdrowe. W tym roku zaczęły wychodzić bąble na
    rantach nadkoli i na tylnym słupku (to miejsce mnie zaskoczyło).

    Jeżeli chodzi o spalanie to jeździłem escortem kombi 1,6 16v benzyna i
    we Wrocławiu w mrozy dochodził do 11 litrów/100km. Spokojnie jadąc po
    autostradzie udało mi się zejść do niecałych 7. Przy 140-150km/h na
    autostradzie brał koło 8,2-8,4.

    Moje mondeo też jest kombi, silnik 1,8 16v benzyna (115 koni), w mrozy
    we Wrocławiu dochodzi do 12,5 litra. W trasach go jeszcze dobrze nie
    policzyłem, ale koło 7,5 l/ 100km przy spokojnej, autostradowej jeździe.

    Bądź co bądź. Uważam zakup 14-15 letnich fordów za dość ryzykowny ze
    względu na blachy. Nie wiem jak inne auta, podejrzewam że mimo wszystko
    blachy to największy problem znakomitej większości samochodów za 3
    tysiące...

    pozdrawiam
    karbar

  • 205. Data: 2012-01-05 08:26:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jan 2012 22:54:15 +0100, nazgul napisał(a):

    (...)

    No nie, przekaznik padl? No to Fiat do dupy :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 206. Data: 2012-01-06 14:53:55
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    Poszukaj Twingo. Nie wygląda, ale mało pali, z gazem spotkasz nie raz i nie dwa. Nie
    pożera zbyt wiele paliwa. A w środku jest dużo miejsca, nawet po przesunięciu tylnej
    kanapy do przodu a wtedy nawet jeszcze bagażnik jest. Wygodne, zwrotne i tanie.

    JK

  • 207. Data: 2012-01-08 09:09:40
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > (...)
    >
    > No nie, przekaznik padl? No to Fiat do dupy :)

    owszem
    czemu montuja takie gówno?
    i to na kierownicy gdzie amplituda drgań moze byc wyższa niż w innym
    miejscu.

    samochód to suma części, ale od producenta zalezy od kogo je kupi i jak
    złoży.

  • 208. Data: 2012-01-08 10:15:31
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 06.01.2012 14:53, JohnyK pisze:
> [...]
    > miejsca, nawet po przesunięciu tylnej kanapy do przodu a wtedy nawet
    > jeszcze bagażnik jest. Wygodne, zwrotne i tanie.

    Różnice między Twingo a Clio? Jakieś mankamenty?