  • 11. Data: 2011-04-12 06:00:48
    Temat: Re: Serwisowanie zacisków a wpływ ropy na gumę
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Kwi, 23:54, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Wlasnie skonczylem gotowanie gaznikow DelOrto w wodzie z octem.
    > Skuteczne ale smierdzi okrutnie. Wykorzystalem moment ze kobieta jest na
    > wyjezdzie. Inaczej by sie nie dalo :)

    To już wiemy skąd się biorą legendy, jakoby to faceci są lepszymi
    kucharzami od kobiet.
    Gada taki z sąsiadką, która pichci schaboszczaka z pyrami - no ja to
    dzisiaj gotuję dellorto!

    A wracając do merituma, ktoś ma doświadczenia z renowacją padaki
    kupionej od Angola?
    Zmieniłem tajgera na tajgera ale poprzedni był po Niemcu i wyglądał o
    niebo lepiej. Zastanawiam się nad odrdzewianiem i malowaniem tu i
    ówdzie, ale nie wiem na jaki koszt i nakład pracy się nastawiać
    (zwłaszcza że farba na bloku silnika i na felgach też momentami jest
    spuchnięta, to się w ogóle da jakoś domowym sposobem zrobić?).

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 12. Data: 2011-04-12 06:03:45
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-11 23:54, Kuczu pisze:

    > Wlasnie skonczylem gotowanie gaznikow DelOrto w wodzie z octem.
    > Skuteczne ale smierdzi okrutnie. Wykorzystalem moment ze kobieta jest na
    > wyjezdzie. Inaczej by sie nie dalo :)

    Nastepnym razem sprobuj zamiast octu dac kwasek cytrynowy :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2011-04-12 06:55:46
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > (zwłaszcza że farba na bloku silnika i na felgach też momentami jest
    > spuchnięta, to się w ogóle da jakoś domowym sposobem zrobić?).

    jesli juz aluminium kwitnie to tylko dokładne oczyszczenie mechaniczne,
    na rdze stalowa to mozna pasywator dac (np brunox czy inny fosol) ale do
    alu nie widziałem.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2011-04-12 09:35:52
    Od: Glub <g...@g...com>

    Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:
    > Dnia 11-04-2011 o 18:50:26 Wojtek SobociDski <s...@g...pl> napisaB(a):

    > zdarzyBo.. zdarzyBo...
    >
    > podstawowy bBd pocztkujcych mechaników :)
    >
    > elementy gumowe i z tworzyw w ukBadach hamulcowych mo|na my jedynie
    > denaturatem

    Wodą z mydłem. Gum sie nie myje denaturatem.

    --
    Glub SW-T400

  • 15. Data: 2011-04-12 09:39:06
    Temat: Re: Serwisowanie zacisków a wpływ ropy na gum
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisała w wiadomości
    googlegroups.com...

> [...]
    > (zwłaszcza że farba na bloku silnika i na felgach też momentami jest
    > spuchnięta, to się w ogóle da jakoś domowym sposobem zrobić?).

    Ma doświadczenia.
    Ale poszedłem po najmniejszej linii oporu.
    Piaskowanie i malowanie proszkowo.
    Za piaskowanie dwóch kół, subframe i drobiazgów w ilości karton od butów
    zapłaciłem koło 100zł bez fakturki, więc chyba _aż_tak_ drogo nie jest.

    IMVHO to silnik można po prostu szczotką drucianą i sprayem, nie bądźmy
    peweksami. (:

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 16. Data: 2011-04-12 10:48:19
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-11 23:15, Gr4N4c1K pisze:
> [...]
    eaner-500ml-i1446789517.html

    > polecam CRC Brake Cleaner dostępny od ręki we wszelkiej maści
    > Intercarsach. cena podobna.
    >
    > a do składania użyć odpowiedniego smaru a w najgorszym wypadku na płyn
    > hamulcowy. nigdy nie siłować się na sucho z gumkami :)

    Smar był w zestawie i złożyłem jak się należy. Nie chciałem nowych gumek
    na płyn składać :) Hample działają :D

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 17. Data: 2011-04-12 17:11:50
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 12-04-2011 o 11:35:52 Glub <g...@g...com> napisał(a):

    > Wodą z mydłem. Gum sie nie myje denaturatem.

    bo? ciekaw jestem nowej teorii :)

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-04-12 17:24:49
    Od: Glub <g...@g...com>

    Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:
    > Dnia 12-04-2011 o 11:35:52 Glub <g...@g...com> napisaB(a):

    > bo? ciekaw jestem nowej teorii :)
    >
    > pozdrawiam

    Probowales kiedyś czyścić rolke dociskową w magnetofonach spirytusem lub
    denaturatem?

    Po kilkunastu takich zabiegach guma ze sprezystej robi sie klejąca.

    Dwa- gumowe korki od fiolek ze spirytusem lekarskim- po jakimś czasie tez
    robią sie klejące.

    Żadna teoria- praktyka, tak od połowy lat 80.
    --
    Glub SW-T400

  • 19. Data: 2011-04-12 17:32:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-12 19:24, Glub pisze:

> [...]
    > robią sie klejące.
    >
    > Żadna teoria- praktyka, tak od połowy lat 80.

    I na podstawie rolek w magnetofonach znasz sie na uszczelnieniach
    hamulcowych ? Gratuluje, naprawde.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 20. Data: 2011-04-12 17:49:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > W dniu 2011-04-12 19:24, Glub pisze:

    > I na podstawie rolek w magnetofonach znasz sie na uszczelnieniach
    > hamulcowych ? Gratuluje, naprawde.

    Ojej, bardzo dziękuje...

    Ciekawe ze mój mechanik tez uważa ze gum sie nie myje spirytusem...
    Ale on jak widać sie nie zna....

    --
    Glub SW-T400