  • 31. Data: 2018-08-19 15:13:29
    Temat: Re: Skoda kontra BMW
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-19 o 13:31, Shrek pisze:

    > Dostałeś linki do bezpośrednich porównań, ale jak napisałeś "nie
    > czytasz tego". Więc czego tu szukasz?
    >
    > Shrek

    Twoich porównań? Z tobą dyskutuje czy z jakimś g*em znalezionym w necie.
    Myślałem że z tobą, że masz w tym temacie własne zdanie czymkolwiek poza
    cytatami z netu popartym.

  • 32. Data: 2018-08-19 16:30:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2018 o 15:13, Trybun pisze:

    > Twoich porównań? Z tobą dyskutuje czy z jakimś g*em znalezionym w necie.
    > Myślałem że z tobą, że masz w tym temacie własne zdanie czymkolwiek poza
    > cytatami z netu popartym.

    No mam - na podstawie własnie takich informacji z netów. Osobiście
    jeszcze żadnego samochodu nie rozbiłem, a w szczególności ani starego
    amerykańskiego krążownika ani małego nowoczesnego gówna, bo nimi nawet
    nie kieruję. Choć krążownikiem bym pojeździł chętnie (aczkolwiek byłoby
    to raczej rozczarowanie, więc może lepiej nie;)

    Shrek

  • 33. Data: 2018-08-19 17:03:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-19 o 08:53, Trybun pisze:

    > Ta rzeczywistość to tylko Twoja wyobraźnia albo chciejstwo, niestety.

    Zamiast bić pianę obejrzyj filmik który shrek dał link, zobaczysz
    jak się rozwalają dwa auta o siebie, stare kontra nowe.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 34. Data: 2018-08-19 17:11:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2018 o 17:03, Janusz pisze:

    > Zamiast bić pianę obejrzyj filmik który shrek dał link, zobaczysz
    > jak się rozwalają dwa auta o siebie, stare kontra nowe.

    Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje i opiera się
    na własnym doświadczeniu. Dopóki sam się w danym modelu nie zabije, to
    znaczy że bezpieczny;)

    Shrek

  • 35. Data: 2018-08-19 17:29:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.08.2018 17:11, Shrek pisze:

    > Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje

    Ty pewnie zstępny Pawlaka? "Kargul, podejdź do płota!" ;)

  • 36. Data: 2018-08-19 21:18:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 17:11:35 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje i opiera się
    > na własnym doświadczeniu. Dopóki sam się w danym modelu nie zabije, to
    > znaczy że bezpieczny;)

    Ponoć własnoocznie widział jak Poldek Volvo kasuje.
    Naoczny świadek;)

  • 37. Data: 2018-08-20 12:37:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Aug 2018 15:13:29 +0200, w <5b796c3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Twoich porównań? Z tobą dyskutuje czy z jakimś g*em znalezionym w necie.

    Jeżeli dla ciebie to gówno, to jestem ciekawy skąd czerpiesz wiedzę?
    Z maglowych opowieści?

  • 38. Data: 2018-08-20 12:38:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Aug 2018 08:53:14 +0200, w <5b79135a$0$616$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Ta rzeczywistość to tylko Twoja wyobraźnia albo chciejstwo, niestety.

    Dostałeś linki. Nie wiem po co się kompromitujesz.

  • 39. Data: 2018-08-20 12:38:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Aug 2018 17:11:34 +0200, w <plc1b6$vtp$5@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje i opiera się
    > na własnym doświadczeniu. Dopóki sam się w danym modelu nie zabije, to
    > znaczy że bezpieczny;)

    To ma chłop dużo szczęścia, że selekcja naturalna jeszcze go nie dopadła :)

  • 40. Data: 2018-08-20 12:51:35

    Sun, 19 Aug 2018 12:18:19 -0700 (PDT), w
    om>, Kris

    Pewnie taki :)
    https://youtu.be/jfTk1bktR2g?t=433