  • 21. Data: 2018-08-18 18:31:12
    Temat: Re: Skoda kontra BMW
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://youtu.be/emtLLvXrrFs?t=302

  • 22. Data: 2018-08-18 22:28:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 18:58:01 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Sam widziałem zmasakrowany przód Volva po uderzeniu w
    > Poloneza. W Polonezie tylko zgnieciony zderzak, wygięty błotnik i
    > odpadnięta szpachla, Volvo praktycznie na złom.
    Kłamiesz jak naoczny świadek;)
    Stare urban legend, opowieści panów spod budki z piwem to są.
    Prawie każdy z nich to widział, tak samo kazdy z nich miał kolege co to niby do pracy
    codziennie za komuny kanapki ze schabowym przynosił a to był nie schabowy tylko
    placek ziemniaczany. Tak samo jak ci wszyscy co widzieli w bacutilu albo w kostnicy
    człowieka co przy/na rozkładających sie zwłokach kanapki jadł i herbatą z termosu
    zapijał. Pewnie tez te dwa przypadki znasz, znaczy widziałeś;)

  • 23. Data: 2018-08-18 22:58:29
    Temat: [OT] Re: Skoda kontra BMW
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-18 o 22:28, Kris pisze:

    > Prawie każdy z nich to widział, tak samo kazdy z nich miał kolege co to niby do
    pracy codziennie za komuny kanapki ze schabowym przynosił a to był nie schabowy tylko
    placek ziemniaczany.

    Przypomniał mi się epizod z czasów PRL. :)
    Po gwałtownej wymianie zdań z żoną na temat moich ulubionych dań, żona
    postanowiła mi udowodnić, że się mylę. Nie docierało do niej, że ja
    naprawdę najbardziej lubię schabowe. I od tej pory na śniadanie, obiad i
    kolację miałem schabowe. Kanapki ze schabowymi, ziemniaczki ze
    schabowymi, cały czas! Po miesiącu, może po półtora, żonka się poddała. :D
    A ja schabowe nadal mogę na okrągło!
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 24. Data: 2018-08-18 23:36:36
    Temat: Re: [OT] Re: Skoda kontra BMW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Aug 2018 22:58:29 +0200, Akarm napisał(a):
> [...]
    > kolację miałem schabowe. Kanapki ze schabowymi, ziemniaczki ze
    > schabowymi, cały czas! Po miesiącu, może po półtora, żonka się poddała. :D

    A moze to kartki sie skonczyly :-)

    J.

  • 25. Data: 2018-08-19 08:53:14
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-18 o 18:28, r...@k...pl pisze:

    > Dobrze napisałeś -- "będzie się czuł bezpieczniej".
    > Bo rzeczywistość będzie inna.

    Ta rzeczywistość to tylko Twoja wyobraźnia albo chciejstwo, niestety.

  • 26. Data: 2018-08-19 08:54:17
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > https://www.youtube.com/watch?v=joMK1WZjP7g
    >
    > Shrek

    Nie łatwiej ci napisać parę słów co o Tym myślisz niż szukać argumentów
    na poparcie swojej tezy w necie. Jeżeli chodzi o mnie to i tak tego nie
    czytam.

  • 27. Data: 2018-08-19 10:36:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2018 o 08:54, Trybun pisze:

    > Nie łatwiej ci napisać parę słów co o Tym myślisz niż szukać argumentów
    > na poparcie swojej tezy w necie.

    Jeden obrazek wart tysiąc słów. Ruchomy obrazek bardziej. Własnymi
    słowami - stare jankeskie krążowniki szos są zajebiste, ale ani
    bezpieczne ani szybkie, ani się dobrze nie prowadzą. Ich zajebistość
    wynika z subiektywnewj zajebistości (kiedyś to były fury, nie to co
    teraz..) a nie obiektywnych przesłanek.

    > Jeżeli chodzi o mnie to i tak tego nie
    > czytam.

    To wiele wyjaśnia.

    Shrek

  • 28. Data: 2018-08-19 11:28:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-08-18 o 11:54, spider pisze:

    > Tak się wektory siły szczęśliwie rozłożyły że spora część energii
    > została poszła na przestawienie BMKI o 180 stopni.

    Tak. BMW gwałtownie zakręciło bączka, ale pasażerowie na pewno
    ucierpieli, gdy samochód "skoczył w bok". Przypuszczam, że gdyby nie
    boczne poduszki w BMW - to pasażerowie mogliby zginąć uderzając głowami
    w drzwi.

    --
    MN

  • 29. Data: 2018-08-19 13:02:15
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-19 o 10:36, Shrek pisze:

> [...]
    > wynika z subiektywnewj zajebistości (kiedyś to były fury, nie to co
    > teraz..)  a nie obiektywnych przesłanek.

    Tak właściwie nic nie jest wart. Co do krążowników - one jak i żadne
    inne nie są czymś bezpiecznym, nie ma czegos takiego na drogach. Ale
    taki np Lincoln Town na pewno jest bezpieczniejszym środkiem transportu
    niż chociażby Fiat Panda z jego "strefami zgniotu". Co do dobrego
    prowadzenia, - nie musi jankeski krążownik, wystarczy audi cupe z końca
    lat 70tych aby zobaczyć na czym polega łatwość prowadzenia i wygoda
    podróży.

    > To wiele wyjaśnia.
    >
    > Shrek

    No właśnie, ja o swoich sprawach a większość z was o rzeczach
    znalezionych w necie.

  • 30. Data: 2018-08-19 13:31:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2018 o 13:02, Trybun pisze:

> [...]
    > taki np Lincoln Town na pewno jest bezpieczniejszym środkiem transportu
    > niż chociażby Fiat Panda z jego "strefami zgniotu".

    Dostałeś linki do bezpośrednich porównań, ale jak napisałeś "nie czytasz
    tego". Więc czego tu szukasz?

    Shrek