  • 41. Data: 2018-08-20 19:04:14
    Temat: Re: Skoda kontra BMW
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-18 o 22:28, Kris pisze:

    > Kłamiesz jak naoczny świadek;)
    > Stare urban legend, opowieści panów spod budki z piwem to są. ...

    Nie bardzo, polonez zdaje się nie miał strefy zgniotu to w pewnych
    przypadkach wyglądał lepiej od samochodów z którymi stuknął się. Jednak
    w innych ...

  • 42. Data: 2018-08-20 20:30:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 19:04:24 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Nie bardzo, polonez zdaje się nie miał strefy zgniotu to w pewnych
    > przypadkach wyglądał lepiej od samochodów z którymi stuknął się. Jednak
    > w innych ...

    A mały fiat "maluch" ma strefę zgniotu* jak Volvo czy inne mercedesy
    A bezpieczny raczej nie jest

    *od zderzaka do silnika

  • 43. Data: 2018-08-20 22:15:27
    Temat: [OT] Re: Skoda kontra BMW
    Od: l...@g...com

    Akarm
    "A ja schabowe nadal mogę na okrągło!"

    Świniożerca

  • 44. Data: 2018-08-22 11:53:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-19 o 16:30, Shrek pisze:

    > No mam - na podstawie własnie takich informacji z netów. Osobiście
    > jeszcze żadnego samochodu nie rozbiłem, a w szczególności ani starego
    > amerykańskiego krążownika ani małego nowoczesnego gówna, bo nimi nawet
    > nie kieruję. Choć krążownikiem bym pojeździł chętnie (aczkolwiek
    > byłoby to raczej rozczarowanie, więc może lepiej nie;)
    >
    > Shrek

    Sam widzisz że nie mamy o czym dyskutować.

  • 45. Data: 2018-08-22 11:56:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-20 o 12:37, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli dla ciebie to gówno, to jestem ciekawy skąd czerpiesz wiedzę?
    > Z maglowych opowieści?

    Właściwie to strata czasu, ale co mi tam, - wyjaśnię:

    Nigdy czyichś teorii nie stawiam jako argumentu. W kwestii faktów więcej
    możesz się dowiedzieć w maglu czy od sprzedawczyni na bazarze niż od
    "redaktora" z intranetu, czy od "profesora" z "Wiadomości" TVP, tyo już
    tak nawiasem.

    Skąd ja czerpie wiedzę w temacie moto? - Doświadczenia życiowe. Np o
    kulistości ziemi już byś ze mną nie pogadał.. Tu zająłem zdanie bo sam w
    sporo kolizjach uczestniczyłem, w jeszcze więcej byłem świadkiem, tak że
    nie potrzebuje zwierzeń pani Hani czy pana Apolinarego z netu aby o
    sprawie mieć swoje zdanie.

  • 46. Data: 2018-08-22 11:58:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-19 o 17:03, Janusz pisze:

    > Zamiast bić pianę obejrzyj filmik który shrek dał link, zobaczysz
    > jak się rozwalają dwa auta o siebie, stare kontra nowe.

    Niby po co? Interesuje mnie tylko opinia wątkotwórcy o wytrzymałości BMW
    na uderzenia.

  • 47. Data: 2018-08-22 18:13:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.08.2018 o 11:53, Trybun pisze:

    > Sam widzisz że nie mamy o czym dyskutować.

    Myślałem, że ty tylko "politycznie" upośldzony jesteś. Ale widać, że w
    sferze poznawczej też jesteś mocno ograniczony (co wyjaśnia twoją wiarę
    w komunę, a raczej socjalizm).

    Widzisz, ja na przykład jeszcze ani razy się nie zabiłem skacząc z
    samolotu bez spadochronu, ale i bez tego wiem, że to raczej mało
    bezpieczny pomysł. Jak chcesz to przygotuj się wieczorem na temat
    bezpieczeństwa napierrdalania łbem w ścianę bez kasku.

    Shrek

  • 48. Data: 2018-08-23 12:16:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Aug 2018 11:56:47 +0200, w <5b7d32de$0$602$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Właściwie to strata czasu, ale co mi tam, - wyjaśnię:
    >
    > Nigdy czyichś teorii nie stawiam jako argumentu.

    A praktykę? Bo przestawione testy to testy praktyczne. Czy może nie odróżniasz
    znaczenia słów "teoria" i "praktyka"?

    > W kwestii faktów więcej
    > możesz się dowiedzieć w maglu czy od sprzedawczyni na bazarze niż od
    > "redaktora" z intranetu, czy od "profesora" z "Wiadomości" TVP, tyo już
    > tak nawiasem.

    Hmmm....

    > Skąd ja czerpie wiedzę w temacie moto? - Doświadczenia życiowe. Np o
    > kulistości ziemi już byś ze mną nie pogadał.

    Tzn. powątpiewasz, bo nie byłeś w kosmosie i nie stwierdziłeś naocznie?

    >. Tu zająłem zdanie bo sam w
    > sporo kolizjach uczestniczyłem,

    W to akurat wierzę :))

    > w jeszcze więcej byłem świadkiem, tak że
    > nie potrzebuje zwierzeń pani Hani czy pana Apolinarego z netu aby o
    > sprawie mieć swoje zdanie.

    Obawiam się, że w porównaniu z tymi z tych testów na youtube, to wychodzisz
    przy nich na jakiegoś pana Zenka z pcimskiego warszatu.

  • 49. Data: 2018-08-23 12:17:04

    Wed, 22 Aug 2018 11:58:27 +0200, w <5b7d3343$0$621$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Niby po co? Interesuje mnie tylko opinia wątkotwórcy o wytrzymałości BMW
    > na uderzenia.

    Dlatego, że gadałeś bzdury, o czym możesz przekonać się naocznie.