  • 21. Data: 2019-03-25 08:31:09
    Temat: Re: Skutki przerośniętej tolerancji kierowców
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 marca 2019 21:42:46 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Jakąż to historię mógłbym przytoczyć? :-D

    Nazwę ulicy podaj

  • 22. Data: 2019-03-25 08:37:30
    Od: p...@g...com

    --Swoją drogą, jakiś czas temu widziałem w pewnym mieście człowieka co
    biegł (jezdnią) na szczudłach. Pierwszy raz to widziałem, i bardzo mi się
    spodobało. A poruszał się wcale nie mniej skutecznie niż ci wszyscy
    kierowcy w swoich blaszanych puszkach. Gdybym mieszkał w mieście (i był
    kilka lat młodszy) to korciłoby mnie by ten patent przetestować.

    sprobuj na poczatek w strefie zanmieszkania :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=aGcuQB5dXO8

  • 23. Data: 2019-03-25 08:45:36
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 25 Mar 2019 00:37:30 -0700, przemek.jedrzejczak wrote:
> [...]
    > kilka lat młodszy) to korciłoby mnie by ten patent przetestować.
    >
    > sprobuj na poczatek w strefie zanmieszkania :-)

    Nie nie, to nie były takie cyrkowe kije, tylko takie fajne sprężyste cuda
    którymi biegacz był w stanie pozornie bez wysiłku wykonywać kilkumetrowe
    "kroki".

    (po chwili googlania)

    O, to było dokładnie to:
    https://youtu.be/ybX5qjmTpNQ?t=183

    Tyle że facet którego widziałem nie robił żadnych wygibasów, a po prostu
    biegł długimi susami.

    Mateusz

  • 24. Data: 2019-03-25 08:50:13
    Od: p...@g...com

    --Tyle że facet którego widziałem nie robił żadnych wygibasów, a po prostu
    biegł długimi susami.

    po czym sie potknal/poslizgnal i wyladowal pod kolami. amen :-)

  • 25. Data: 2019-03-25 11:18:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Marek wychodzi z założenia, że droga w 100% należy do niego, więc usiłuje
    Ale on w dużej części ma rację, w kodeksie wyraźnie pisze kto może się
    poruszać
    po drodze i biegaczy tam nie ma, chyba że zorganizuja się w kolumnę
    odpowiednio oznakowaną, a jak nie to sorry vinetu spierdalać na chodnik
    mają.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 26. Data: 2019-03-25 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Może Positivum?

    :))))
    Albo wrecz snickersa!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 27. Data: 2019-03-25 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

> [...]
    > po drodze i biegaczy tam nie ma, chyba że zorganizuja się w kolumnę
    > odpowiednio oznakowaną, a jak nie to sorry vinetu spierdalać na

    Ja to zawsze wole myslec o ruchu drogowym w kontekscie zdrowego rozsadku
    niz slepego zapatrywania w kodeks.
    Marek zdaje sie tez, przynajmniej w kontekscie oceny własnej jazdy :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 28. Data: 2019-03-25 22:10:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-25 08:22, Mateusz Viste wrote:

    > Marek wychodzi z założenia, że droga w 100% należy do niego, więc usiłuje
    > przy każdej możliwej okazji dowieźć że pozostali użytkownicy drogi nie
    > mają tam miejsca (lub powinni natychmiast usuwać mu się z drogi kiedy ON
    > jedzie). Ten typ tak ma :)

    Chyba ulica.

> [...]
    > kierowcy w swoich blaszanych puszkach. Gdybym mieszkał w mieście (i był
    > kilka lat młodszy) to korciłoby mnie by ten patent przetestować.

    A ja wczoraj widziałem kilku nieoświetlonych pieszych i rowerzystów za
    miastem, których po kolei w ostatniej chwili dostrzegałem a nie jechałem
    wcale szybko. I nie wiem doprawdy jak można uważać, że wszystko jest ok.

  • 29. Data: 2019-03-25 22:34:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-25 o 22:10, kk pisze:

    > A ja wczoraj widziałem kilku nieoświetlonych pieszych i rowerzystów za
    > miastem, których po kolei w ostatniej chwili dostrzegałem a nie jechałem
    > wcale szybko. I nie wiem doprawdy jak można uważać, że wszystko jest ok.

    Nie czaję. Chciałes ich ominąc czy rozjechać?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 30. Data: 2019-03-25 23:00:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-25 22:34, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie czaję. Chciałes ich ominąc czy rozjechać?

    W koła ich chciałem wkręcić