  • 11. Data: 2019-03-24 20:12:05
    Temat: Re: Skutki przerośniętej tolerancji kierowców
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2019 o 17:59, Budzik pisze:

    > Marku, stopniuj swoje oburzenie.
    > Taki biegacz, biegnacy pod prąd, widzacy auto z naprzeciwka i mogący
    > zareagować, dodatkowo w kolorowej dobrze widocznej bluzie powoduje 0
    > zagrozenia dla kierowcy i bardzo niewielkie dla siebie.
    > Nijak ma sie to do tego co czasami na drogach wyprawiaja kierowcy.

    A ja się nie do końca zgodzę (poza tym, że rzeczywiście cokolwiek by
    biegacz nie odpierdolił, to jeśli nie ma broni to mała szansa, że kogoś
    zabije;). Z chęcią bym poznał historię tego zdjęcia;)

    Shrek

  • 12. Data: 2019-03-24 21:42:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-24 o 20:12, Shrek pisze:

    > Z chęcią bym poznał historię tego zdjęcia;)

    Jakąż to historię mógłbym przytoczyć? :-D Jadę samochodem, kamerka
    nagrywa otoczenie, biegacze biegają po chodnikach po obu stronach jezdni
    a co niektórzy wolą jezdnię - parę razy widziałem takowych w tym roku.
    Chodnik w doskonałym stanie - zresztą tak jak widać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2019-03-24 22:21:58
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 24.03.2019 o 15:14, Marek S pisze:

    > Oto następny etap Waszej ewolucji: biegacze na ulicy.
    >
    > https://drive.google.com/file/d/1ol76tXqlgXgNOJ11P2U
    7MLlf40klroOa/view?usp=sharing

    Ale przecież on trenuje.
    A trening na nierównym, wykonanym z fazowanego na krawędziach polbruku
    chodniku, z licznymi wjazdami na posesje jest niewygodny.
    Poza tym na chodniku zdarzają się inni piesi, poruszający się powoli,
    więc truchtający stanowiłby dla nich i siebie zagrożenie z powodu
    różnicy prędkości.
    Na chodniku bywają również osoby z psami na smyczy rozciągniętej w
    poprzek, co stanowi zagrożenie dla biegnącej osoby.
    A w ogóle to on ma droższe buty, niż ty samochód.
    ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2019-03-24 22:22:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2019 o 21:42, Marek S pisze:

    > Jakąż to historię mógłbym przytoczyć?

    Szerszą - chętnie bym poznał motywy biegacza. Jestem przekonany, że
    większość obserwowalnych rzeczy ma sens. Niektóre po prostu głęboko
    ukryty. A jeszcze niektóre głębiej - tak głęboko, że aż niedostrzegalnie;)

    Shrek

  • 15. Data: 2019-03-24 23:29:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-24 o 22:22, Shrek pisze:

    > Szerszą - chętnie bym poznał motywy biegacza. Jestem przekonany, że
    > większość obserwowalnych rzeczy ma sens. Niektóre po prostu głęboko
    > ukryty. A jeszcze niektóre głębiej - tak głęboko, że aż niedostrzegalnie;)

    Ja bym do tego dorzucił pytania odnośnie zachowania się biegacza na
    skrzyżowaniach. Biegnie lewym pasem pod prąd, dobiega do skrzyżowania i
    co wtedy? Jakie są zasady pierwszeństwa? A jeśli będzie skręcał w lewo
    lub w prawo, to należy sygnalizować taki zamiar?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 16. Data: 2019-03-24 23:37:39
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-24 o 22:21, LEPEK pisze:

> [...]
    > Poza tym na chodniku zdarzają się inni piesi, poruszający się powoli,
    > więc truchtający stanowiłby dla nich i siebie zagrożenie z powodu

    Tu możesz mieć rację. Na odcinku 1km naliczyłem jedynie 2 osoby: 2
    biegaczy poruszających się w przeciwnym kierunku jednym chodnikiem.
    Ryzyko kolizji faktycznie spore więc w imię bezpieczeństwa lepiej ulicą
    zasuwać :-D

    > Na chodniku bywają również osoby z psami na smyczy rozciągniętej w
    > poprzek, co stanowi zagrożenie dla biegnącej osoby.

    Może zacząć trenować skoki przez przeszkody przecież :-D

    > A w ogóle to on ma droższe buty, niż ty samochód.
    > ;)

    Nie pomyślał aby AC na buty wykupić? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2019-03-24 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Czyli mimo oczywistego wykroczenia, akceptujemy takie a
    > przekraczanie limitu prędkości przez samochody już nie? Czy gdzieś
    > jest opublikowana lista dozwolonych wykroczeń?

    Oczywiście ze wiele wykroczen akceptujemy.
    Czym mniejsze powoduja one ryzyko (zwłaszcza dla innych) tym wieksza u
    mnie wyrozumiałosc.
    Ty masz odwrotnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 18. Data: 2019-03-25 06:19:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2019 o 23:29, Marek S pisze:

> [...]
    > co wtedy? Jakie są zasady pierwszeństwa? A jeśli będzie skręcał w lewo
    > lub w prawo, to należy sygnalizować taki zamiar?

    Prawdę mówiąc obstawiam, że to chwilowe zachowanie i jakieś uzasadnienie
    (być może z naszego punktu widzenia nieakcaptowalne, ale jednak) ma.

  • 19. Data: 2019-03-25 07:35:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-03-24 o 15:14, Marek S pisze:
    > Hej,
    >
    > Adresuję ten post do osób, które zdziwieniem zareagowały na to, gdy
    > niedawno obruszyłem się

    Może Positivum?

  • 20. Data: 2019-03-25 08:22:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 24 Mar 2019 18:46:21 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > I to pewnie ma dowieść że rowerzyści są niebezpieczni?

    Marek wychodzi z założenia, że droga w 100% należy do niego, więc usiłuje
    przy każdej możliwej okazji dowieźć że pozostali użytkownicy drogi nie
    mają tam miejsca (lub powinni natychmiast usuwać mu się z drogi kiedy ON
    jedzie). Ten typ tak ma :)

    Swoją drogą, jakiś czas temu widziałem w pewnym mieście człowieka co
    biegł (jezdnią) na szczudłach. Pierwszy raz to widziałem, i bardzo mi się
    spodobało. A poruszał się wcale nie mniej skutecznie niż ci wszyscy
    kierowcy w swoich blaszanych puszkach. Gdybym mieszkał w mieście (i był
    kilka lat młodszy) to korciłoby mnie by ten patent przetestować.

    Mateusz