  • 21. Data: 2019-09-15 12:04:18
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Bo może i czuje się zobowiązany do tego posiadając wiedzę, której nie
    mają inni grupowicze.

  • 22. Data: 2019-09-15 12:26:26
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 15.09.2019 12:04, sirapacz wrote:

    > Bo może i czuje się zobowiązany do tego posiadając wiedzę, której nie
    > mają inni grupowicze.

    Proponuję powstrzymać się od uprawiania nad grobem naszych ulubionych
    sportów narodowych.

    --
    Olek

  • 23. Data: 2019-09-15 12:27:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ziec,

    Sunday, September 15, 2019, 11:47:49 AM, you wrote:

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Dane po śmierci nie podlegają ochronie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2019-09-15 12:31:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-09-15 o 11:47, Ziec pisze:

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Jeżeli ktoś podpisze się Donald Kaczyński, to już nie jest anonimowy?

  • 25. Data: 2019-09-15 14:17:45
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2019-09-14 13:03, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > To nie był zlot, tylko spotkanie Warszawiaków przy piwie. Zloty organizuje
    > regularnie grono starych userów grupy pl.misc.samochody. Spotykamy się
    > co roku, w czerwcu, w różnych, ciekawych turystycznie miejscach. Trwa
    > 4 dni. W dzień zwiedzamy, wieczorami gadamy.
    >
    > Sorry, ale jechać łącznie 700 km tylko po to, żeby przez godzinę czy
    > dwie patrzeć na bandę żłopiących piwsko nerdów ;) - jestem na to za
    > stary.

    Było by bez sensu robić gdzieś dalej przy tak nikłym zainteresowaniu.
    Nie ma co wytykać Warszawiaków.
    Takie środowisko.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 26. Data: 2019-09-15 14:57:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Proponuję powstrzymać się od uprawiania nad grobem naszych ulubionych
    > sportów narodowych.

    amen

  • 27. Data: 2019-09-15 15:57:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.telefonia Ziec <z...@g...com> wrote:

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Nie pisał anonimowo. Po prostu zmieniał ksywy, ale nigdy nie ukrywał tego,
    kim jest. Często wychodziło w postach.

  • 28. Data: 2019-09-15 17:54:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Młody człowiek był? Co się stało?

    Czy młody... no nie był to jeszcze czas na śmierć. Nie wiem ile dokładnie
    miał lat, ale ok. 50.

    Nie znam przyczyny śmierci, ale był schorowany -- nawet na grupie pisał o
    cukrzycy i udarze.

  • 29. Data: 2019-09-15 17:56:05
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-09-15 o 12:02, sirapacz pisze:

    > To i tak kozak jesteś - ja mam do centrum ze 25km więc dla mnie to
    > prawie rzut kamieniem...
    > BTW: Gratulacje i bezpiecznego rozwiązania:)Już po, wszystko OK:)
    Mam syna do kompletu :))

    --
    pzdr, j.r.

  • 30. Data: 2019-09-15 18:03:28
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-09-15 o 14:17, Adam Górski pisze:

    > Było by bez sensu robić gdzieś dalej przy tak nikłym zainteresowaniu.
    > Nie ma co wytykać Warszawiaków.
    > Takie środowisko.

    Jeśli będzie jeszcze okazja z chęcią bym podjechał.
    Znam osobiście do tej pory tylko jednego piszącego na tę grupę dawniej
    do około 2008 roku entroper.

    --
    pzdr, j.r.

    --