  • 11. Data: 2015-07-07 06:00:33
    Temat: Re: Spieguj sie sam
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > "Dlatego ubezpieczyciele wprowadzają nową technologię stopniowo,
    > zaczynając od firm."
    >
    > bo szefuncio-debil chętniej nową zabaweczkę sobie zainstaluje.

    Akurat w firmach to ma sens.
    Widac na ulicahc jak kierowcy jezdza firmowymi samochodami.

    W znajomej firmie zainstalowano jakis czas temu gpsy w kilku samochodach do
    testów.
    Za chwile juz mieli wszyscy bo okazało się, ze system zwraca sie w 3
    miesiace...

  • 12. Data: 2015-07-07 08:28:55
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 00:33, PiteR pisze:

    > "Podkreślają też, że to, gdzie kierowca podróżuje zupełnie ich nie interesuje
    > i nie będą gromadzić takich danych."

    Ich może i nie, ale innych z pewnością tak.
    To +portale społecznościowe i służby mogą odpocząć.
    Sami dostarczymy IM wszystko o sobie.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 13. Data: 2015-07-07 09:55:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    0.0.1...
> [...]

    >samochodach do
    >testów.
    >Za chwile juz mieli wszyscy bo okazało się, ze system zwraca sie w 3

    Na wypadkach i kolizjach, czy na srednich przebiegach czy srednim
    spalaniu ?

    J.

  • 14. Data: 2015-07-07 09:59:36
    Od: p...@g...com

    --Jak myslicie - przyjmie sie ?

    jesli wyjdzie z tego zysk dla ubezpieczycieli to zapewne tak ... skorzystaja tez
    operatorzy flot, kapelusznicy - o ile bedzie znizka w polisie, wypozyczalnie aut itp
    ... jako ze skladki w PL sa poki co na dosc niskim poziomie nie oczekiwalbym
    rewolucji ale potencjal jest ... TU marza zapewne aby odmowic wyplaty
    odszkodowania/ew. pomniejszyc kwote w przypadku udowodnienia "dynamicznej" jazdy ale
    do tego jeszcze daleka droga :-)

    P.

  • 15. Data: 2015-07-07 12:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Na wypadkach i kolizjach, czy na srednich przebiegach czy srednim
    > spalaniu ?

    W wydatkach na paliwo.
    O wypadkowosci i kolizyjnosci trudno mówic na probce z tak małego okresu.
    Musiałoby to zreszta dotyczyc jakiejs bardzo duzej firmy.

  • 16. Data: 2015-07-07 13:50:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    --Jak myslicie - przyjmie sie ?

    jesli wyjdzie z tego zysk dla ubezpieczycieli to zapewne tak ... skorzystaja
    tez operatorzy flot, kapelusznicy -
    ---
    ... sprzedawcy opon, butów, pizzy, kina, teatry

    o ile bedzie znizka w polisie, wypozyczalnie aut itp ...
    ---
    będzie, nawet Ci sprzedadzą taniej prezerwatywy :-)

[...]
    Żeby wyszedł zysk to by musieli te dane sprzedawać do innej branży niż
    ubezpieczeniowo albo organizować się tak, by w tej branży działać. Bo ryzyko
    ubezpieczyciela można prosto z ceny pojazdu wyliczyć i szkodowości
    konkretnego kierowcy.

  • 17. Data: 2015-07-07 15:41:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Firma ubezpieczająca w przypadku OC ma gwarantowany zysk, jest nim marża od
    sprzedaży. Ubezpieczyciel z którym kierowcy mają kontakt jest tylko pośrednikiem. OC
    jest ubezpieczeniem gwarantowanym przez państwo i to ono dyktuje warunki. OC to taki
    samochodowy ZUS. Suma wpłat musi być równa sumie wypłat w okresie rozliczeniowym (1
    rok). Jeśli skladka nie drożeje a wręcz tanieje, kilka dni temy zaplaciłem o 40
    złotych mniej niż za poprzedni rok, to znaczy że jest mniej kosztownych dla systemu
    zdarzeń.

  • 18. Data: 2015-07-07 15:55:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    jest ubezpieczeniem gwarantowanym przez państwo i to ono dyktuje warunki.

    Bzdury bzdury bzdury.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-07-07 16:04:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    złotych mniej niż za poprzedni rok, to znaczy że jest mniej kosztownych dla systemu

    OC nie jest gwarantowane przez Państwo. Państwo ustala tylko jednolite
    warunki ubezpieczenia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2015-07-07 16:06:28
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-07-07 01:18, Zenek Kapelinder wrote:
    > A co kogo obchodzą tysiące innych kierowców? Każdy kierujący pojazdem jest
    samodzielną jednostką.

    Durnys i tylko to potwierdzasz.

    --
    mk4