  • 61. Data: 2019-08-24 19:32:03
    Temat: Re: Sprzętowy generator liczb losowych
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 16:33:10 +0200, heby napisał(a):

    > A wiesz co fajnego miał zeszłoroczny śnieg?

    Morfing Code mówi Ci coś?

  • 62. Data: 2019-08-24 20:19:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/08/2019 19:32, adam13lat wrote:
    > Morfing Code mówi Ci coś?

    Całkiem sporo, tylko nie pojmuje jaki związek ma to z randomizmami i
    szumami na diodach.

  • 63. Data: 2019-08-24 20:36:18
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Aug 2019 21:32:18 +0200, heby napisał(a):

    [...]
    > PS. Port LPT od windowsów >9x jest coraz kłopotliwszy w użyciu. Nie, nie
    > chcesz tego, możesz wpiąć dowolny mikrokontroler przez USB i przez niego
    > czytać co chcesz. Tylko to *NIE* ma sensu, procesor generuje znacznie
    > lepsze liczby losowe niż rękodzieło które daje kiepskie rozkłady. Nie
    > chcesz tego robić, nawet dla celów hobbystycznych.

    Wiesz jaka jest zasadnicza różnica pomiędzy Win95 a Win95 SE ?

  • 64. Data: 2019-08-24 20:43:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/08/2019 20:36, adam13lat wrote:
    > Wiesz jaka jest zasadnicza różnica pomiędzy Win95 a Win95 SE ?

    Wychodzi na to że to 13 to faktycznie 13 lat. EOB.

  • 65. Data: 2019-08-24 20:52:17
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 20:43:32 +0200, heby napisał(a):

    > Wychodzi na to że to 13 to faktycznie 13 lat. EOB.

    No cóż. Zajmij się śniegiem.

  • 66. Data: 2019-08-24 22:37:36
    Od: Luke <l...@l...net>

    Może np. https://www.vanheusden.com/aed/

    L.

  • 67. Data: 2019-08-25 07:25:57
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2019 05:16:52 UTC-5 użytkownik adam13lat napisał:

    > Wujek miał serwis i mi dużo opowiadał. Zresztą do dzisiaj szukam Vaio C1
    > MHP. W dobrym stanie ;).

    Jakby co to mam oqo01+
    bateria jeszcze 4 lata temu dzialala :)

  • 68. Data: 2019-08-25 08:16:03
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 22:25:57 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Jakby co to mam oqo01+
    > bateria jeszcze 4 lata temu dzialala :)

    Mam UX280, bardziejszy ;). Poluję na UX1XN.

  • 69. Data: 2019-08-26 10:29:17
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Ten zielony jest rzeczywiście fajny, mierniczek pokazuje 400uSv/h.
    > Ale godzina noszenia tego w kieszeni to tyle, co jeden mammogram.
    > Bez paniki, panie od tego masowo nie giną.

    > To będziemy mieli cios wibrującej pięści. Może umrze za 18 lat.
    > Nie lepiej zrobić cyjanek i mieć malowniczy efekt-pewniak w kilkadziesiąt sekund?
    Wysiłek podobny do warzenia zupki z uranu,
    > a skuteczność zupełnie inna. Na YT są filmy instruktażowe.

    Co wpisać w YT?

  • 70. Data: 2019-08-26 10:30:46
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 10:29, robot pisze:

    Wysiłek podobny do warzenia zupki z uranu,

    > Co wpisać w YT?

    Dobra, już znalazłem.