  • 11. Data: 2012-04-27 14:28:58
    Temat: Re: Starsza pani...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Apr 2012 14:24:26 +0200, Andrzej Ruczkowski

    > linia przerywana zmieniła się na ciągłą, no i już nie mogła
    > wrócić na swoją część jezdni, więc tak sobie jedzie i czeka
    > aż linia znowu zacznie być przerywana:-)

    Nie no, nie wierzę. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 12. Data: 2012-04-27 14:41:35
    Od: "Andrzej Ruczkowski" <a...@i...pl>

    > Fri, 27 Apr 2012 14:24:26 +0200, Andrzej Ruczkowski

    > Nie no, nie wierzę. ;)

    No raczej nikt normalny by takiego toku rozumowania (a raczej nie
    rozumowania:-)) nie wymyślił, ja bym też nie uwierzył gdybym nie widział na
    własne oczy i nie słyszał na własne uszy:-).

  • 13. Data: 2012-04-27 14:59:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/04/2012 00:15, Michal Lukasik wrote:

    > Może trzymajmy się tego konkretnego przykładu.
    > Sorry, ale jeździć jedną trasą i nigdy (według tego co mówi policjant
    > przynajmniej 2 lata stoi ten znak) nie zauważyć takiego drobiazgu jak
    > nakaz jazdy na wprost? Demencja czy może najzwyczajniej miała go w du**e?

    Nawet jeśli znak ignorowała, to w czym to jest gorsze od ignorowania
    ograniczeń? Poza oczywistymi tłumaczeniami "bo są bez sensu".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-04-27 15:01:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/04/2012 13:24, Andrzej Ruczkowski wrote:

    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > No niby i kobitka może być dobrym kierowcą i facet może jeździć jak
    > d...a, ale jednak te "najciekawsze" akcje przeważnie należą do pań. Ja

    http://moto.onet.pl/1536313,1,kto-powoduje-najwiecej
    -wypadkow,artykul.html?node=2

    Masz jeszcze jakieś rewelacje w rękawie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-04-27 15:03:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    http://www.holowczyc.eu/bezpieczenstwo3.php

    http://moto.onet.pl/1536313,1,kto-powoduje-najwiecej
    -wypadkow,artykul.html?node=2

    OMasz jeszcze jakieś rewelacje w rękawie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-04-27 15:26:41
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.4.2012, Andrzej Ruczkowski napisał(a):

    [...]
> [...]
    > grzecznie zatrzymuje się, także na poboczu po swojej lewej stronie. Zza
    > kierownicy wysiada kobitka (w szpilkach takich z 15cm:-)). Policjant mocno
    > zdenerwowany, prawie wrzasnął "co pani wyrabia?", na co pani zupełnie spokojnie
    > stwierdziła, że wyprzedzała tira, jednak zanim zakończyła manewr wyprzedzania i
    > była jeszcze na lewej części jezdni, linia przerywana zmieniła się na ciągłą, no
    > i już nie mogła wrócić na swoją część jezdni, więc tak sobie jedzie i czeka aż
    > linia znowu zacznie być przerywana:-). Żeby już nie przedłużać, nie piszę co

    Jak kawał o blondynce. :D

    Ktoś, kiedyś na tej grupie napisał, że nie każdy musi być kierowcą tak
    samo jak nie każdy musi być pilotem, lekarzem czy piekarzem. Są jednostki,
    które się do tego nie nadają. Zgadzam się z tym i IMO powinien być limit
    na podejścia do egzaminów, po n-tym razie delikwentowi mówi się, że się
    nie nadaje i PJ mieć nie będzie, albo musi odczekać ileś lat by móc znowu
    podejść. Ilu jest takich co im się "szczęśliwie udało" zdać egzamin na PJ?
    Przypomniało mi się stwierdzenie mojego egzaminatora, że jakby wysłać na
    ponowny egzamin tych co PJ już posiadają to przynajmniej 80% z nich by
    oblała. IMO coś w tym jest.
    Jestem też zwolennikiem pomysłu by PJ były terminowe po przekroczeniu
    pewnego progu wieku. I tak, zdaję sobie sprawę, że sam nie robię się
    młodszy.
    --
    Jeśli nie zdecydowałeś jeszcze komu podarować 1%
    ze swego podatku zrób to proszę na rzecz tej osoby

  • 17. Data: 2012-04-27 15:33:25
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-04-27 14:59, kamil pisze:
    > Nawet jeśli znak ignorowała, to w czym to jest gorsze od ignorowania
    > ograniczeń? Poza oczywistymi tłumaczeniami "bo są bez sensu".

    Ale co zrobić skoro niektóre naprawdę są bez sensu ? I pisząc niektóre
    nie mam na myśli wyjątkowych przypadków tylko całkiem sporej części.

  • 18. Data: 2012-04-27 16:07:57
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-04-27 15:26, Michal Lukasik pisze:
> [...]
    > które się do tego nie nadają. Zgadzam się z tym i IMO powinien być limit

    Obecnie jest dokładnie na odwrót. Przekonuje się klientów tzn. kursantów
    że każdy może być kierowcą. Nawet jak ktoś ma dwie lewe ręce do spraw
    manualnych a jego umysł nie jest w stanie poradzić sobie nawet z
    bezpiecznym kierowaniem rowerem to na kursie usłyszy że będzie z niego
    kierowca tylko musi trochę pojeździć. Z miejsca ruszy i 100m po prostej
    przejedzie czyli egzamin wewnętrzny zdany a państwowy w końcu też się
    zda jak szczęście dopisze.

  • 19. Data: 2012-04-27 16:59:11
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    > http://www.holowczyc.eu/bezpieczenstwo3.php
    >
    > http://moto.onet.pl/1536313,1,kto-powoduje-najwiecej
    -wypadkow,artykul.html?node=2

    > OMasz jeszcze jakieś rewelacje w rękawie?

    Czołem wieśniaczku

    Zapomniałeś dodać do wykres chomiki - spowodowały 0,0 % wypadków, więc
    są o wiele lepszymi kierowcami niż kobiety.
    Nie próbuj tylko tłumaczyć, że chomików za kierownicą jest mniej
    (dokładnie 0) niż kobiet czy mężczyzn, bo przy porównywaniu kobiet i
    mężczyzn również tego nie brałeś po uwagę.

  • 20. Data: 2012-04-27 17:20:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/04/2012 15:59, Jasio wrote:

> [...]
    > (dokładnie 0) niż kobiet czy mężczyzn, bo przy porównywaniu kobiet i
    > mężczyzn również tego nie brałeś po uwagę.

    Czołem ćwoku krowie spod ogona, skoro nie potrafisz zacząć dyskusji jak
    człowiek.

    Według danych CEPiK z 2009 roku, prawo jazdy ma w Polsce 10.5mln
    mężczyzn i 6.2mln kobiet. Wciąż przegrywasz.

    Rozumiem, że pieszych mężczyzn też jest zdecydowanie więcej?

    "Również zdecydowanie mniej wypadków powodują kobiety jako osoby piesze.
    W roku 2007 były one sprawczyniami 61 wypadków tj. 28,3% ogółu
    spowodowanych przez tych użytkowników dróg."

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net