  • 21. Data: 2012-04-27 17:30:22
    Temat: Re: Starsza pani...
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-27 17:20, kamil pisze:
    > Czołem ćwoku krowie spod ogona, skoro nie potrafisz zacząć dyskusji jak
    > człowiek.
    >
    > Według danych CEPiK z 2009 roku, prawo jazdy ma w Polsce 10.5mln
    > mężczyzn i 6.2mln kobiet. Wciąż przegrywasz.

    hehe
    Moja mama też ma prawo jazdy. Leży gdzieś w szafie, nietykane od lat.
    Jeśli chcesz mieć wiarygodne statystyki (oksymoron?) to liczbę wypadków
    porównaj do ilości przejechanych kilometrów lub do godzin spędzonych za
    kółkiem.

    > Rozumiem, że pieszych mężczyzn też jest zdecydowanie więcej?
    >

    > "Również zdecydowanie mniej wypadków powodują kobiety jako osoby piesze.
    > W roku 2007 były one sprawczyniami 61 wypadków tj. 28,3% ogółu
    > spowodowanych przez tych użytkowników dróg."

    rozmawiamy o umiejętności kierowania samochodem, a nie chodzenia.

  • 22. Data: 2012-04-27 17:47:48
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-04-27 14:41, Andrzej Ruczkowski wrote:

    > No raczej nikt normalny by takiego toku rozumowania (a raczej nie
    > rozumowania:-)) nie wymyślił, ja bym też nie uwierzył gdybym nie widział
    > na własne oczy i nie słyszał na własne uszy:-).

    Hm nie wiem jak tutaj, ale na pręgierzu jak najbradziej takie teorie
    padały. Wątek był crosspostowany, nicki brzmiały znajomo, więc całkiem
    prawdopodobne, że i tu ktoś taką teorię niedawno prezentował. Wątek o
    motocyklisty, co w Rosji przyjebał w jedyny samochód na pustej drodze:P

    Shrek.

  • 23. Data: 2012-04-27 17:55:13
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    "do głowy mi nie przyszło, żeby patrzeć na jakiekolwiek znaki" ;)

    --
    SW3
    ----

  • 24. Data: 2012-04-27 18:01:08
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 27-04-2012 o 14:59:58 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Nawet jeśli znak ignorowała,

    Rzecz w tym, że właśnie nie ignorowała.

    > to w czym to jest gorsze od ignorowania ograniczeń?

    Wiele jest durnych ograniczeń (nie tylko prędkości), które normalni
    kierowcy łamią. Może i ten znak też był bez sensu postawiony, nie wiem.
    Ale co innego świadomie zignorować a co innego nie zauważyć (przez 2 lata).

    --
    SW3
    ----

  • 25. Data: 2012-04-27 18:40:54
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 27 Apr 2012 14:26:41 +0100, Michal Lukasik <m...@t...pl>
    wrote:

    > Zgadzam się z tym i IMO powinien być limit
    > na podejścia do egzaminów, po n-tym razie delikwentowi mówi się, że się
    > nie nadaje i PJ mieć nie będzie, albo musi odczekać ileś lat by móc znowu
    > podejść.

    Jesli razem z instruktorem to sie z Toba zgadzam.
    Moja zona zdawala na prawko ... kilka razy. W koncu zdala, ale nie
    jezdzila. Po paru latach musiala siasc za kolkiem - poczatki byly ciezkie,
    ale teraz bez stresu wymiata Sharanem na zatloczonym parkingu (po prostej
    kazdy potrafi jechac). Jakie wyciagam wnioski z jej opowiadan o nauce
    jazdy przed egzaminem? Instruktorowi sie w leb powinno trzepnac ...

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 26. Data: 2012-04-27 18:45:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Według danych CEPiK z 2009 roku, prawo jazdy ma w Polsce 10.5mln
    > mężczyzn i 6.2mln kobiet. Wciąż przegrywasz.

    Nie chodzi o posiadania prawka tylko o roczne przebiegi.

  • 27. Data: 2012-04-27 18:47:38
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-04-27 17:55, SW3 pisze:
    > "do głowy mi nie przyszło, żeby patrzeć na jakiekolwiek znaki" ;)

    I pomimo tego prawa jazdy jej nie zatrzymali kierując na egzamin
    sprawdzający. Tylko niech potem "misiaczki" nie chrzanią głupot jak to
    ciężko walczą o bezpieczeństwo na drogach.

  • 28. Data: 2012-04-27 21:53:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Apr 2012 12:40:24 +0200, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Ja tej Pani nie znam :P

    Tylko winni się tłumaczą :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-04-28 18:44:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Excite

    > Obecnie jest dokładnie na odwrót. Przekonuje się klientów tzn. kursantów
    > że każdy może być kierowcą.

    I bardzo dobrze, że się przekonuje, bo samochód to teraz przedmiot
    codziennego użytku, a przepisy ruchu drogowego są tak absurdalnie wręcz
    zachowawcze w stosunku do jakości dzisiejszych aut, że naprawdę każdy
    jest w stanie nauczyć się jeździć zgodnie z przepisami, pomijając może
    osoby ewidentnie chore.

    Oczywiście nie każdy może być kierowcą rajdowym czy wyścigowym, ale nikt
    tego od zwykłych ludzi nie wymaga.

  • 30. Data: 2012-04-28 18:46:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RadekNet

    > Jesli razem z instruktorem to sie z Toba zgadzam. Moja zona zdawala na
    > prawko ... kilka razy. W koncu zdala, ale nie jezdzila.

    Prawie wszyscy moi kumple, ze mną na czele, zdawali praktykę po kilka
    razy. Co ciekawe prawie wszystkie koleżanki zdały za pierwszym razem.
    Także wskaźnik "zdawalności" można o kant dupy potłuc. W wielu miastach
    za pierwszym razem zda tylko osoba, którą instruktor nauczył jak zdać
    egzamin i pojeździł z nią w okolicach ośrodka.