  • 11. Data: 2014-04-19 00:34:47
    Temat: Re: Stoisz? Usiądź! Siedzisz? Połóż się!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > twoja idiotyczna odpowiedź wynika z braku twojego myślenia. Bez paradoksu.

    może byś się wziął do lekcji, zamiast przeszkadzać dorosłym, lamusie ?

  • 12. Data: 2014-04-19 00:51:25
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > może byś się wziął do lekcji, zamiast przeszkadzać dorosłym, lamusie ?

    Pornola właśnie oglądasz i przeszkadzam? Nie zwracaj na mnie uwagę,
    działaj dalej.

  • 13. Data: 2014-04-19 00:51:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ktoś mógłby donieść do TONZ.

    myślisz, że sprzedawca jest tak stary, że jest w rejestrze Towarzystwa
    Opieki Nad Zabytkami ??

  • 14. Data: 2014-04-19 00:58:11
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Pornola właśnie oglądasz i przeszkadzam? Nie zwracaj na mnie uwagę,

    Pornole to się ogląda w twoim wieku. Dorośli nie muszą, kiedyś to
    zrozumiesz. Może.

  • 15. Data: 2014-04-19 01:11:19
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Pornole to się ogląda w twoim wieku. Dorośli nie muszą, kiedyś to
    > zrozumiesz. Może.

    Rozumiem, nawet już oczy zawiodły. To już tylko ćpanie pozostało, też
    sobie nie zawracaj głowy moja osobą.

  • 16. Data: 2014-04-19 01:58:18
    Od: LS <l...@g...com>

    W dniu 2014-04-18 16:58, Jarek P. pisze:
    > http://allegro.pl/eko-tuning-duza-moc-male-spalanie-
    neosocket-i4131386011.html

    To są drobni ciułacze, kasy z tego nie ma.

  • 17. Data: 2014-04-19 03:43:24
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:
    neosocket-i4131386011.html

    > czy to nie w "Nowoczesnych zabawkach" Wojciechowski proponował
    > zastosowanie kondensatora elektronicznego do dynama rowerowego?
    > Miał on też gromadzić energię, a potem oddawać. Nie pamiętam jak tam
    > była pojemność.

    A o diodzie pamiętał? Bo tak naprawdę Wojciechowski nic nigdy nie
    zaproponował ani nie wymyślił - te jego "nowoczesne zabawki" to był
    jeden wielki zbiór przedruków z różnych źródeł zachodnich, niekiedy
    "nowoczesność" w chwili publikacji po polsku mała po kilkadziesiąt lat -
    a i babole spowodowane zupełnym brakiem zrozumienia pewnych zagadnień mu
    się zdarzały.

    A diodę - bo dynamo rowerowe jest jednofazową prądnicą prądu
    przemiennego, komutatora (czyli synchronicznego prostownika
    mechanicznego) w nim nie uświadczy...

    --
    Darek

  • 18. Data: 2014-04-19 03:44:38
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > "janusz_k"
    > Może dla obudowy? ;-)
    > A tu ten sam sprzedający ma taniej
    > http://allegro.pl/reduktor-zuzycia-paliwa-12v-fuel-s
    hark-hit-z-tv-r2-i4131386027.html

    Każdy orze jak może...

    --
    Darek

  • 19. Data: 2014-04-19 08:58:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sundayman napisał(a) :

    > myślisz, że sprzedawca jest tak stary, że jest w rejestrze Towarzystwa
    > Opieki Nad Zabytkami ??

    taaaa... zabytkami

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 20. Data: 2014-04-19 12:14:09
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 19.04.2014 03:43, "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > A diodę - bo dynamo rowerowe jest jednofazową prądnicą prądu
    > przemiennego, komutatora (czyli synchronicznego prostownika
    > mechanicznego) w nim nie uświadczy...

    To ja miałem wtedy lepszy pomysł: dynamo chciałem zamocować tak, żeby
    szczęki hamulca przyciskały go najpierw do opony (przy mocniejszym
    hamowaniu oczywiście dochodziły by klocki). Dalej oczywiście prostownik
    i akumulatorek. W tamtych czasach jak łatwo się domyślić nie miało to
    sensu - były tylko żarówki i co najwyżej kiepskie ni-cd z efektem
    pamięci. Dziś taki KERS jest byłby jak najbardziej sensowny i wykonalny
    tyle, że praktycznie nie jeżdżę rowerem po zmroku.

    --
    Mirek.