  • 11. Data: 2019-12-06 00:54:49
    Temat: Re: Suwak. Przeszkoda.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-12-06 00:34, FreyKol wrote:
    > Użytkownik "'TomN'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.191205.invalid...

    > Jeżeli pojazd zatrzyma się, bo nie chce jechać w lewo
    > to jest przeszkodą i suwak obowiązuje.

    Tak? A warunek znacznie zmniejszonej prędkości? Kiedy niby zachodzi?

    --
    mk4

  • 12. Data: 2019-12-06 01:30:47
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    d.191205.invalid...

    > Tak? A warunek znacznie zmniejszonej prędkości? Kiedy niby zachodzi?
    >
    > --
    > mk4

    Gdy dojeżdżasz do przeszkody.

  • 13. Data: 2019-12-06 02:14:46
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-12-06 01:30, FreyKol wrote:
    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > Gdy dojeżdżasz do przeszkody.

    Tak? A przecież pas obok nie musi mieć wcale znacznie zmniejszonej
    prędkości? Skąd takie założenie, że ma?

    --
    mk4

  • 14. Data: 2019-12-06 07:54:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-12-06 o 00:54, mk4 pisze:
    > Tak? A warunek znacznie zmniejszonej prędkości? Kiedy niby zachodzi?

    Wtedy, gdy pojazdy znacznie mniejszą prędkość.

    A warunek 'pada deszcz' zachodzi, gdy pada deszcz.
    A warunek 'zjadłem obiad' zachodzi, gdy zjadłeś obiad.

    --
    MN

  • 15. Data: 2019-12-06 07:56:34
    Temat: Re: Suwak
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 20:58, Irokez pisze:
    > Co prawda zdąża się co jakiś czas ścierwo w BMW które najpierw wbija się
    > w połowie a potem nie zrobi zamka tylko z miną wiejskiego pana i władcy,
    > ze wzrokiem sztywno na wprost wypatrującego z tej łajby nadbrzeża na
    > horyzoncie, ciśnie nie zważając na nic, ale zlewam to ciepłym.

    Wcale nie 'zlewasz tego ciepłym'. Właśnie się tu żalisz.

    --
    MN

  • 16. Data: 2019-12-06 09:21:31
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > Tak? A przecież pas obok nie musi mieć wcale znacznie zmniejszonej
    > prędkości? Skąd takie założenie, że ma?
    > --
    > mk4

    Bo dyskutujemy o warunkach jakie zakłada Ustawa o jeździe na zamek.

    PoRD art. 22
    ,,4a. W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż
    jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, ....

  • 17. Data: 2019-12-06 09:33:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 19:04, J.F. pisze:

    > A to juz jutro ... wchodzi w zycie.
    > I korytarz zycia tez.
    >

    > To od soboty wpisujcie miasta ... dziala suwak czy nie :-)

    Nic się nie zmieni. Wszyscy będą jeździć po staremu jeszcze przez 20 lat.

  • 18. Data: 2019-12-06 09:55:23
    Od: "Adrek" <t...@j...pl>

    > Nic się nie zmieni. Wszyscy będą jeździć po staremu jeszcze przez 20 lat.

    W moim mieście większość jeździ na suwak już od roku, najmniej.

  • 19. Data: 2019-12-06 12:43:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Friday, December 6, 2019, 9:33:09 AM, you wrote:

    > Nic się nie zmieni. Wszyscy będą jeździć po staremu jeszcze przez 20 lat.

    W Krakowie nauczyli się wcześniej i dają radę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2019-12-06 13:01:47

    Suwak to tylko efekt końcowy.
    Potrzeba nam strażników kolejki. Tak żeby co drugi nie pozwalał pakować
    się cwaniaczkom do przodu ;-)