  • 11. Data: 2015-04-15 09:42:25
    Temat: Re: Suwmiarka (porządna) ;)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Apr 2015 13:53:43 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
    > Jak masz problem z baterią to nie kupuj elektronicznej.

    Ale co, bateria niewymienna?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-04-15 12:13:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale co, bateria niewymienna?

    Dla tych co maja problem, to tak :-)

    Ale problem jest - siegasz raz na rok po suwmiarke, a ona nie dziala.
    Baterie zapasowa nawet masz, ale nie wiesz gdzie :-)

    I teraz tak - kupisz porzadna, to sie okaze ze bateria dziala 5 lat.
    Kupisz nieporzadna, to 2 miesiace. A po 4 miesiacach elektrolit
    wycieka i niszczy suwmiarke.
    A ktore sa porzadne - nie wiadomo :-0

    Pewnym rozwiazaniem jest suwmiarka z ogniwem slonecznym, ale jak to w
    zyciu - na warsztacie po tygodniu peknie to ogniwo :-)

    Tym niemniej do elektronicznej zachecam - duza wygoda.

    J.

  • 13. Data: 2015-04-15 13:50:09
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > VIS od kilku lat już nie istnieje

    Ktos ich chyba kupil, bo oferowano mi albo vis ze starych zapasow, albo
    to samo pod inna nazwa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2015-04-15 14:23:31
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 20:51:05 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

    > Kiedyś VIS robił przyzwoity sprzęt, w oparciu o dobre komponenty, nie
    > wiem jak teraz. Ale myślę że zamiast zegarowej warto sięgnąć po
    > *elektroniczną*, chociażby z uwagi na psujący się każdemu wzrok.
    > Oczywiście tu też są różne półki cenowe. Tyle że jak patrzę na te
    > http://www.elektro-net.pl/01/pliki/sklep/suwmiarki_e
    lektronicznevis.html
    > to wydaje mi się że są one całkiem podobne do tych z Lidla za
    > przysłowiowe 39.99, a taka u mnie w warsztacie daje radę.

    Spoko, miałem kiedyś tę z mosiężnymi guziczkami od spodu (nie od strony
    wyświetlacza). Szczęki słabo obrobione cieplnie, od przypadkowego stuknięcia zrobił
    sie dziób który trzeba było zeszlifować, ale poza tym bardzo przyzwoite wykonanie,
    bateria trzymała kilka lat, nawet przy używaniu RS-a. Droga, ale w drewnianym pudełku
    z czerwonym suknem w środku. Jak ją wyciągnąłem gdzieś w Indiach, to chcieli ją ode
    mnie kupić, bo naprawdę wygląda bardzo fachowo. Pochwała dla designera z VISa!

    Nie sprzedałem. Na indyjskie tygrysy bez visa mam iść?

  • 15. Data: 2015-04-15 14:57:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 14:23:32 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > Nie sprzedałem. Na indyjskie tygrysy bez visa mam iść?

    Było sprzedać, dostałbyś za nią przynajmniej ze 30 Rolexów.

    L.

  • 16. Data: 2015-04-15 15:06:25
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 14:57:30 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Było sprzedać, dostałbyś za nią przynajmniej ze 30 Rolexów.

    Na 30 Rolexów z Indii by była duża szansa że jeden by nawet działał :-)

  • 17. Data: 2015-04-15 17:51:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 13:50, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Ktos ich chyba kupil, bo oferowano mi albo vis ze starych zapasow, albo
    > to samo pod inna nazwa.

    VISa na rynku mnóstwo- różnych zapasów, leżaków itp

  • 18. Data: 2015-04-15 18:11:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 17:52:49 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > VISa na rynku mnóstwo- różnych zapasów, leżaków itp

    Ale są też nowe, elektroniczne, po parę stówek/sztuka.
    Co to za firma jest tak naprawdę?

    np. tutaj:

    http://allegro.pl/suwmiarka-elektroniczna-vis-150-ip
    67-f-vat-i5240398080.html

    L.

  • 19. Data: 2015-04-15 18:12:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 15:06:26 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:
    > Na 30 Rolexów z Indii by była duża szansa że jeden by nawet działał :-)

    One wszystkie działają! Kumpel przywiózł 10 i już będzie
    jak ponad rok wszystkie chodzą. Trochę "złotko" z nich zeszło,
    ale wygląd Rolexa nadal mają :]

    L.

  • 20. Data: 2015-04-15 18:54:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 18:11, Lisciasty pisze:

    > Ale są też nowe, elektroniczne, po parę stówek/sztuka.
    > Co to za firma jest tak naprawdę?

    Wiem, że jakaś narzedziownia w Warszawie (wiki podaje nazwę)
    kupiła część majdanu i mieniła się być kontynuatorem tradycji.
    Trafiłem tam jak potzrebowałem oferty na frezy czy nożyki do głowic, ale
    może kupili to
    z prawem użytkowania znaku, który jak widać ma sporą wartość.
    Ale ta suwmiarka z aukcji wygląda mi na zwykłą chinkę z nalepką
    albo jakieś inne użycie znaku (a może nawet nadużycie)

    Osobiście doradzam Ci kupić manuala -)
    Na produkcji mam kilka dobrych po kilkanaście już lat
    a resztki po chinkach są świetne jako podkłądki do imadła