eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSygnał zajętości w czasie niedostępności w plusie na kartę. Co za dziadostwo jakieś!? › Sygnał zajętości w czasie niedostępności w plusie na kartę. Co za dziadostwo jakieś!?
    From: Hubert Meyer <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Sygnał zajętości w czasie niedostępności w plusie na kartę. Co za
    dziadostwo jakieś!?
    Date: Mon, 26 Sep 2016 12:56:43 +0200

    Czołgiem.
    Mam ja sobie od lat 6, numer na kartę w Plusie.
    Nagle znajomi zaczęli mi donosić, że mam nie wiedzieć z jakiej okazji
    aktywną pocztę głosową choć była to pierwsza usługa którą wyłączyłem po
    zakupie startera. Próbuję teraz deaktywować kodem, error. Raz drugi,
    trzeci. W końcu się wkur*****, i zadzwoniłem na bok. Nawet jak na ich
    standardy czekałem dość krótko. Poprosiłem o wyłączenie poczty, ale, co
    za niespodzianka, na jej miejsce aktywowano mi notkę sms. Po deaktywacji
    owego niezamawianego kretyństwa okazało się, że gdy mam wyłączony
    telefon, osoba dzwoniąca nie słyszy żadnej informacji o niedostępności,
    jest jedynie sygnał zajętości co wprowadza w błąd. Zdezorientowani
    potrafią dzwonić i dzwonić. W plusie powiedziano mi, że nic się z tym
    nie da zrobić. Prawda to?