  • 41. Data: 2014-09-20 11:48:26
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-17 11:49, masti pisze:

    > wolny dostęp do lasów? NIe jest wolny.
    > A teraz możesz odpowiedzieć na moje

    Wolny dostęp dla każdego Polaka do lasów i jezior, czujesz się
    pokrzywdzony że każdy Polak w ramach przekształcania państwa Polskiego
    dostał do nich dostęp? Niczego nadzwyczajnego nie oczekuje w odpowiedzi
    - zwyczajne - tak albo nie.

  • 42. Data: 2014-09-20 11:48:35
    Temat: Re: Szczawnica ... demokratycznie wybrani.
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-20 06:45, Zenowik6 pisze:

    Bez komentarza, nie znajduję powodów aby odpowiadać na chamskie zaczepki.

  • 43. Data: 2014-09-20 11:49:42
    Temat: Re: Szczawnica ...
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-20 07:08, Zenowik6 pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > W krajach demokratycznych nikt nikomu nie zabrania,
    > ani nie zmusza organizować akcje charytatywne.
    > Nie wierzę, że dobrowolnego zbierania pieniędzy nie ma w Niemczech,
    > Czechach.

    Twoja wiara nie ma tu nic do rzeczy - dawaj przykłady.

    > Są tacy co mierzą, biorąc pod uwagę różne kryteria.
    > Jest to publikowane.
    > Poszukaj w internecie. Na pewno znajdziesz wiele danych z różnych
    > źródeł.

    A g*wno mnie obchodzi co tam jest w necie, interesuje mnie osobiste
    zdanie na ten temat tego z kim rozmawiam.

    > Nikt nikomu nie zabrania, ani nie zmusza, aby się cieszyć z wygranej,
    > kiedy
    > zechce.

    Nie ma się z czego cieszyć - fizycznie nie jest możliwe policzenie
    głosów i opublikowanie ich przez PKW w ciągu jednej minuty.

    > Napisz co takiego obowiązywało w starożytnej Grecji.
    > Ocenimy czy jest to do zastosowania w współczesnej Polsce.
    > Przy okazji ocenimy ile masz "oleju w makówce " :)))

    Nie jest moją rolą dokształcanie kogokolwiek w tym temacie. Nie po to
    zabieram głos aby bawić się w nauczyciela i wyjaśniać zasady od początku.
    O! Znowu słynne - "MY" mimo że piszesz w to tylko w swoim imieniu.. "My
    Zenowik6 ocenimy"...:-) ))))

  • 44. Data: 2014-09-20 11:50:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > pokrzywdzony że każdy Polak w ramach przekształcania państwa Polskiego
    > dostał do nich dostęp? Niczego nadzwyczajnego nie oczekuje w odpowiedzi

    rozumiem, że nie masz nic przeciwko wolnemu dostępowi do Twojego lasu?
    Wraz ze zbieraniem i wyrębem? Tak czy nie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-09-20 17:22:18
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    > Bez komentarza, nie znajduję powodów aby odpowiadać na chamskie zaczepki.

    Otrzymałeś odpowiedź na takim samym poziomie na jakim ty napisałeś.

  • 46. Data: 2014-09-20 18:09:54
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    > Twoja wiara nie ma tu nic do rzeczy - dawaj przykłady.

    Mam ci podać ich prawo ? Zartujesz sobie ?
    To ty podaj mi ich prawo zabraniające tego.

    > A g*wno mnie obchodzi co tam jest w necie, interesuje mnie osobiste zdanie
    > na ten temat tego z kim rozmawiam.

    A co ty chcesz wywnioskowac z mojego osobistego zdania ?
    Bardziej miarodajne są dane oficjalne.

    > Nie ma się z czego cieszyć - fizycznie nie jest możliwe policzenie głosów
    > i opublikowanie ich przez PKW w ciągu jednej minuty.

    Ale ten co chce może się cieszyć.

    > Nie po to zabieram głos aby bawić się w nauczyciela i wyjaśniać zasady od
    > początku.

    Co z tego, że zabrałeś głos jak nie uzasadniłeś.

    > O! Znowu słynne - "MY" mimo że piszesz w to tylko w swoim imieniu.. "My
    > Zenowik6 ocenimy"...:-) ))))

    Weź pod uwagę, że nie rozmawiamy w cztery oczy, tylko na ogólniedostepnej
    grupie.
    Co znaczy "my" to znajdź sobie w słowniku.
    Nie okłamuj !! Ja nie napisałem "My Zenowik6 ocenimy".

  • 47. Data: 2014-09-24 22:46:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 541930ab$0$2359$6...@n...neostrada.pl

    +> niepełnosprawnych dzieci. Sikorski to hrabia mniej

    > Tak to właśnie wygląda...
    > Jaruzelski hrabią? Przecież On gardził tzw szlachtą...

    WJaruzelski mówił/opowiadał, że jako małe dziecko przyglądał
    się chłopstwu całującemu ręce jego (WJ) ojca i szykował się
    na to, że gdy dorośnie -- chłopstwo będzie całowało jego
    (WJ) ręce. :)

    Wyjaśniał też, że służył Polsce takiej, jaka była wówczas
    możliwa. Czyli wyjaśnił, dlaczego musiał ;) zostać jednym
    z najwyższych dowódców Układu Warszawskiego. :) Wg WJ była
    to wtedy jedyna droga prowadząca pospólstwo ;) do całowania
    rąk Jego Ekscelencji, wysoko urodzonego Wojciecha Jaruzelskiego...

    Wojciech Jaruzelski gardził pospólstwem, do którego zaliczył
    dawnych/przedwojennych kumpli swego ojca -- nie szlachtą, do
    której zaliczył się po wojnie jako jeden z najważniejszych
    dowódców w całym Układzie Warszawskim. :)

    Zauważ, że to Układ Warszawski, nie Układ Praski, Berliński
    czy Budapeszteński bądź Miński czy Kijowski albo Moskiewski...

    Zauważ też, że groźba ewentualnej interwencji sowieckich wojsk
    z grudnia 1980 roku została zażegnana -- a jednak generał nie
    zawisł na szubienicy, lecz uzyskał pomoc pomimo gróźb Zachodu,
    dzięki czemu ,,zdjął marynarkę'' wprowadzeniem stanu wojennego.

    Ponoć znawcy sprawy twierdzą, że generał:

    (+) rozlokował w całej ówczesnej Polsce wojska, w skład których
    weszły nie tylko polskie oddziały Układu Warszawskiego

    (+) wsparł swoje ;) wojsko sprzętem rosyjskim, ciągniętym
    (znam świadków, którzy miesiącami przyglądali się
    transportom wojskowym ciągniętym nocami do Polski
    od strony ZSRR; sprzęt ów był pozbawiony emblematów
    wojskowych typu orzeł czy gwiazda) ze Związku
    Radzieckiego i przeładowywanego na terenie PRLi
    (polskie tory mają inny rozstaw niż ,,zagraniczne'';
    ponoć jest to efekt nieporozumienia, ale w istocie
    ,,szerokie'' tory były stosowane nie tyko przez
    carską Rosję)

    (+) korzystał z pomocy radzieckich doradców wojskowych
    (jeden z tych doradców przyłapany został przez wywiad
    i chyba przez dziennikarzy w czasie nieoficjalnego
    lądowania na polskim lotnisku w przededniu
    uruchomienia stanu wojennego)

    (-) ale nie zaopatrzył wojsk w paliwo, przez co zapobiegł
    ewentualnej eskalacji konfliktu, której efektem byłaby
    niechybnie wojna domowa

    Wojciech Jaruzelski był oskarżany o wiele przestępstw, nie tylko
    o doradzanie, efektem którego była masakra grudniowa z 1970 roku,
    kiedy to profesjonalni zabójcy (snajperzy) strzelali do pokojowo
    nastawionych robotników, niemalże łamistrajków, którzy uwierzyli
    wicepremierowi SKociołkowi i udali się do pracy -- z teczkami,
    wewnątrz których były kanapki drugiego śniadania, nie granaty,
    pistolety, czy choćby kamienie...

    Pomimo niemal 25 lat ,,wolnej'' Polski -- nie udało się polskim
    sądom przeprowadzenie procesów dotyczących ,,dzieł'' Wojciecha
    Jaruzelskiego.

    Ale (co skrzętnie zauważają ludzie z Imperium Rydzyka) raptem
    kilka dni wystarczyło polskim sądom na prowadzenie procesów
    skierowanych przeciwko ludziom, którzy ,,zakłócili'' uroczysty
    pochówek tego, co pozostało po ciele generała...

    25 maja to 25 lat ,,wolności'', wybory do Europarlamentu
    i wybory prezydenckie (prowadzone niejako w ciemno) na
    Ukrainie oraz referendum w Donbasie. Przy okazji to także
    śmierć generała...

    Mnie uczono na lekcjach religii, że moment śmierci jest starannie
    dobierany przez samego Boga -- dawcę życia, i że w wypadku wielkich
    ludzi (obojętne, czy wielkich zbrodniarzy, czy wielkich świętych)
    zwykle łatwo odgadnąć, co Bóg miał na swej myśli, dobierając taki
    akurat moment i takie akurat okoliczności (czy przyczyny) śmierci...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2014-09-25 01:47:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Witkowski" lvbgan$1unn$...@n...ipartners.pl

    > Bardzo, bardzo słusznie, należy patrzeć władzy na ręce. Podwiezienie służbowym
    samochodem to nadużycie. Swego czasu w Szwecji
    > odwołano
    > wicepremiera za to, że kupił ze służbowej
    > karty kredytowej pieluchy i baton.

    > Niby sam zwrócił szybko tę forsę ale jak się wykryło że w ogóle użył, to wyleciał.

    > Takie standardy i u nas należy wprowadzić.

    Są od dawna -- gdy kasjerce zabraknie forsy
    (a nawet, gdy przybędzie dziwnym zrządzeniem
    losu) kasjerka wylatuje za tak zwane manko.

    > Równocześnie oczywiście każdy uczciwy obywatel, który ma samochód zarejestrowany
    jako firmowy
    > (na pełne odliczenie) godzi się z oczywistym faktem, że absolutnie nie może użyć go
    prywatnie,

    Obecnie mamy ,,stosowne'' zaostrzenia dyscypliny. :)

    > np. w celu podwiezienia dziecka do szkoły. I nie narzeka. Jak standardy, to
    standardy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2014-09-25 01:54:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" lvf69e$u3c$...@m...internetia.pl

    > Więc właśnie jak kowalski ma zarejestrowany swój samochód to może wozić bo to jego
    firma i jego samochód. Radek nie swoim jeździ
    > tylko naszym.

    Są dwie ,,szkoły'' na ten temat:

    () Jedna mówi, że samochód Kowalskiego,
    ale odliczenia podatkowe -- wspólne.

    () Inna zaś mówi, że to Kowalscy utrzymują
    społeczeństwo, zatem można ich (Kowalskich)
    zachęcić do tegoż utrzymywania liberalnym
    traktowaniem tego, co znajduje się na
    granicy prawa.

    Tusk odliczenia zawęził, a Sikorski ,,za karę'' stał
    się premierem in spe, czyli marszałkiem sejmu. Jest
    to tak zwana równość obywateli wobec prawa, albo tak
    zwana symetria prawa. [zwana zamor_dyzmem?]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2014-09-25 02:05:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54194f0e$0$26851$6...@n...neostrada.pl

    > Akurat wiele to komu da..

    Owszem, wiele -- Sikorski już nie jest ministrem,
    ale jest potencjalnym kandydatem na premiera rządu. :)

    [słusznie! -- nakryli go, więc zagrozili mu obciążeniem go
    dodatkową pracą, czyli uczynieniem go ministrem szczególnym,
    pierwszym, potocznie (i zarazem poprawnie -- bo z francuskiego,
    nie z barbarzyńskiego polskiego) zwanym -- premierem; kara musi
    być, choć to minister -- czyli akurat nie z francuskiego, ale
    z łaciny, gdzie znaczy -- sługa, pomocnik... [ciekawe, jak
    w łacinie nazywany jest ,,pomocnik diabła''?]]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'