  • 91. Data: 2011-09-15 22:04:42
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > A powinienes

    Chcesz sprowadzić wszystkich do swojego poziomu (nie)rozumowania?

    > bo jesli, ktos wie, ze po wypiciu nie powinien kierowac i
    > decyduje sie na to, to nie jest nieumyslne spowodowanie wypadku.

    Ależ jest, bo nie planował nikogo zabić.

  • 92. Data: 2011-09-15 23:46:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-15, Bartek Kacprzak <b...@w...pl> wrote:

    > A powinienes, bo jesli, ktos wie, ze po wypiciu nie powinien kierowac i
    > decyduje sie na to, to nie jest nieumyslne spowodowanie wypadku.

    Bzdura. Taki koleś nie wsiada za kółko z planem "kogoś zabiję", tylko z
    planem "jadę do domu".

    > I co z tymi innymi? Chcesz na takiego trafic?

    Demagogia. Oczywiście, że nie chcę na takiego trafić. Tak samo jak nie
    chcę trafić na kogoś z misją nauczania wszystkich dookoła jak mają
    jechać czy kogoś zagadanego/wkurzonego/uznającego, że akurat jemu wolno
    zapierdalać w każdych warunkach. Z moich doświadczeń wynika, że ci po
    alkoholu są dla mnie mniejszym zagrożeniem niż ci pozostali.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: masakrujesz polskie literki i kodowanie, zrób z tym coś.

  • 93. Data: 2011-09-16 09:59:52
    Od: mAro <w...@g...com>

    On Sep 15, 7:11 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > ich nie lubimy? To właśnie Ci którzy popełnili wykroczenie i w wyniku
    > lub przy okazji zrobi komuś krzywdę powinni być baaaaardzo surowo
    > karani. nie surowo. bardzo surowo. podobnie jak kolega pisał: gdyby go
    > publicznie powiesili  - zaraz by liczba wypadków spadała. Powiesic go

    Dokładanie to samo chciałem napisać jak. We mnie wjechał na światłach
    facet busikiem i miał do mnie pretensje, że przecież mogłem jechać.
    Dla niego to 500 mandatu a naprawa z OC, straszna tragedia. Dla mnie
    powinno to być 5K mandatu i utrata prawka na 6mcy. Ale był trzeźwy, a
    jak.

    Żeby nie było OT - to ja tam nie widzę różnicy czy na bani czy na
    trzeźwo. Odpowiedzialność powinna być taka sama za dokonane czyny i
    bardzo wysoka - co było by świetną prewencją. Gdyby za spowodowanie
    obrażeń było 6 mcy w pudle, za inwalidztwo rok, za śmierć 3 lata
    bezwarunkowo, wraz z tym inne renty i odszkodowania - to sięgając po
    kluczyki po kieliszku, czy jadąc komuś na zderzaku, czy prując 150km w
    mieście, czy idąc po pijaku poboczem, czy jadąc świadomie niesprawnym
    samochodem świadomie, czy nie sprzątając piachu z szosy po remoncie,
    błota po wyjechaniu kombajnem z pola itp. itd......każdy by się
    zastanowił. W naszym kraju każdy pewnie miałby kogoś, kto zna kogoś,
    kto siedzi w pudle :) a to najlepiej działa. Niech prewencja wynika z
    świadomości konsekwencji nie faktu czy mnie złapią czy nie.

    Ciao

  • 94. Data: 2011-09-16 12:45:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Sep 2011, Tadeusz wrote:

    > dla tego kto zginął i jego bliskich różnica między "zabójcą" a "mordercą"
    > jest nieistotna

    Krótkie pytanie - czy w tym kontekście fakt pijaństwa ma jakieś
    znaczenie?

    pzdr, Gotfryd

  • 95. Data: 2011-09-16 15:42:28
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > emocjami. Po to są różne kwalifikacje czynu o tym samym skutku (czyjaś
    > śmierć), żeby odróżnić idiotę, który pił i spowodował wypadek, ale jednak
    > spowodować go nie chciał od tego,

    Przeczysz sam sobie. Skoro pił i wsiadł za kółko to chciał ten wypadek
    spowodować.

    Ja bym inaczej zrobił - podniósł próg dopuszczalnego alkoholu do tych 0,6
    promila, a powyżej tego - konfiskata samochodu, wysoka grzywna
    (kilka-kilkadziesiąt tysięcy w zależności od dochodów). Recydywy - do
    pudła.

    Skończyło by się morderstwo w majestacie prawa

    MS

  • 96. Data: 2011-09-16 15:48:46
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-15 18:57, to pisze:

    > A Tobie powinni dać skierowanie do psychiatry.

    Chyba raczej temu co wsiadl za stery z 3 promilami, bo to nie jest 1-2 piwa.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 97. Data: 2011-09-16 15:49:35
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-15 15:12, Arek pisze:

    > Sęk w tym, że niektórzy są na trochę innym etapie ewolucji niż zakładasz.

    i maja problemy z obsluzeniem pilota od tv? a jak juz wlacza to nie
    zrozumieliby przekazu?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 98. Data: 2011-09-16 15:50:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 15:42, Maciej S. pisze:

> [...]
    > pudła.
    > Skończyło by się morderstwo w majestacie prawa

    No co ty, zaraz by jęczeli, że boją się wsiadać i jechać bo nie wiedzą
    czy czasem nie przekroczyli tego 0,6. Tak jak teraz boją się
    przekroczenia 0,2 na kacyku.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2011-09-16 16:46:19
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > No co ty, zaraz by jęczeli, że boją się wsiadać i jechać bo nie wiedzą czy
    > czasem nie przekroczyli tego 0,6. Tak jak teraz boją się przekroczenia 0,2
    > na kacyku.

    Ale to głównie chodzi o tych co wypiją1-2 piwa i chcą jechać. Podwyższenie
    progu by załatwiło sprawę - skoro to działa w innych krajach UE to czemu
    nie.

    A co do kaca - to inna zasada . Po dużej imprezie nie wolno jezdzić przez
    kilkanaście godzin.

    MS

  • 100. Data: 2011-09-16 16:49:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 16:46, Maciej S. pisze:

> [...]
    > krajach UE to czemu nie.
    > A co do kaca - to inna zasada . Po dużej imprezie nie wolno jezdzić

    U nas wszyscy mają mocne głowy - prześpi się do 7am i jest trzeźwy :P

    Pozdrawiam
    Paweł