  • 51. Data: 2019-02-20 21:25:07
    Temat: Re: Tapicerka skórzana vs jakakolwiek inna
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-20 o 09:48, LordBluzg(R) pisze:

    > https://7.allegroimg.com/original/0c6dca/7248ede9406
    e91d1ebbba1694367
    > Tak wyglądają fotele po 10 latach eksploatacji. Akurat KIA Carnival bo
    > takie obecnie użytkuję najczęściej. Pomijam już fakt, że gdybym miał
    > spore zniszczenia to kupuję cały fotel na szrocie i problem z głowy.
    > Taniej jak wymiana obicia na nowe.

    Kia widać, że stara się o klienta.
    Jaki masz przebieg?

    Teraz komentując Twoją uwagę dot. tego, że skóra nie parzy latem. Śmiem
    twierdzić, że nie dostrzegłeś zależności jej koloru ze zdolnością do
    nagrzewania się. Uogólnienie nie jest prawdą.

    Druga rzecz: zimą tyłek Ci nie przymarza do fotela bo ... siadasz na
    poduszce, jak napisałeś :-)

    Co to za opinie zatem? :-D

    > Chcesz wycierać długopis w otworki? :D

    Tak, aby sprawdzić jak sobie radzisz z czyszczeniem skóry :-D

    > Napisałeś też "luksusowe auto" a później traktujesz je jak furmankę :>

    Eeee... nie załapałem? To że nie siadam na poduszce by fotel oszczędzić
    oznacza, że traktuję auto jak furmankę?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 52. Data: 2019-02-20 21:28:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-20 o 10:07, Kris pisze:

    > A wziąłeś pod uwagę to że najprawdopodobniej producent w Twoim Mercu
    > zastosował badziewny rodzaj "skóry"?

    Nie potrafię odpowiedzieć. Nie znam się na skórach.

    > Niemce tak maja niestety że auta
    > ich produkcji są ubogo wyposażone i badziewiaste wykończenie
    > miewają.

    W wyższych modelach - nie sądzę. Mam całkowicie odmienne zdanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 53. Data: 2019-02-21 00:34:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 21:25, Marek S pisze:

    e91d1ebbba1694367

    > Kia widać, że stara się o klienta.
    > Jaki masz przebieg?

    205tys. Kupiona z przebiegiem 80tys.

    > Teraz komentując Twoją uwagę dot. tego, że skóra nie parzy latem. Śmiem
    > twierdzić, że nie dostrzegłeś zależności jej koloru ze zdolnością do
    > nagrzewania się. Uogólnienie nie jest prawdą.

    No nie jest. Jaki problem za parę groszy, kupić zwykłe materiałowe
    nakładki? Dodatkowo, parkować w cieniu (wiem że problem...ale ja nie mam
    problemu z przejściem 100/200m zamiast parkować w drzwiach Lidla :)
    Mam czarne auto więc zwyczajnie dbam o temperaturę latem.
    Nakładka nie jest formą oszczędzania skóry ale wygody, jeśli kogoś parzy
    w dupę. Nadal wygodą jest łatwość utrzymania higieny i czystości. W
    przypadku weluru, nadal jest plama, śmierdząca po mleku, i czekająca na
    'razdoroku' pranie :)

    > Druga rzecz: zimą tyłek Ci nie przymarza do fotela bo ... siadasz na
    > poduszce, jak napisałeś :-)

    Nawet nie muszę. Zimą ubieram się na tyle ciepło że zimna skóra w
    momencie siadania nie jest problemem. Bardziej ręce, gdzie nie mając
    rękawiczek ziębną bo nie mam ogrzewanej kierownicy :)

    > Co to za opinie zatem? :-D

    Praktyczne.

    > Tak, aby sprawdzić jak sobie radzisz z czyszczeniem skóry :-D

    Hmm, może spróbuj dziarać :)

    No to nie. Nikt Cię nie zmusza, ja wolę skórę a ty wolisz śmierdzący,
    raz w roku prany materiał :]

    > Eeee... nie załapałem? To że nie siadam na poduszce by fotel oszczędzić
    > oznacza, że traktuję auto jak furmankę?

    Nie, nie chodzi o oszczędzanie :)
    Wycierasz długopis w dziurki...:)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 54. Data: 2019-02-21 18:11:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-02-2019 o 21:25, Marek S pisze:
> [...]

    > twierdzić, że nie dostrzegłeś zależności jej koloru ze zdolnością do
    > nagrzewania się. Uogólnienie nie jest prawdą.

    Ja mam na fotelach szarą skórę połączoną z szarą alcantarą.

    I naprawdę też byłem zdziwiony, ale po postoju w słońcu, skóra była
    wyczuwalnie zimniejsza.
    A zeszłe lato było na maksa gorące.

    > Eeee... nie załapałem? To że nie siadam na poduszce by fotel oszczędzić
    > oznacza, że traktuję auto jak furmankę?

    Popieram - z furmanką kojarzą mi się raczej poduszki, koce, albo inne
    pokrowce na siedzeniach....

  • 55. Data: 2019-02-21 18:48:39
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 11:11:15 UTC-6 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > wyczuwalnie zimniejsza.
    > A zeszłe lato było na maksa gorące.

    > Popieram - z furmanką kojarzą mi się raczej poduszki, koce, albo inne

    Jedna uwaga.
    Ostatnio wpadlo mi w rece auto po palaczu.
    Po wyrzuceniu pokrowcow smrod byl sporo mniejszy.
    Troche szkoda ze gostek nie mial pokrowcow na podsufitce :)

  • 56. Data: 2019-02-21 19:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Jedna uwaga.
    > Ostatnio wpadlo mi w rece auto po palaczu.
    > Po wyrzuceniu pokrowcow smrod byl sporo mniejszy.
    > Troche szkoda ze gostek nie mial pokrowcow na podsufitce :)

    Tez ujezdzam auto po palaczach... A jestem mega wyczulony na zapach
    fajek.

    Popsikałem całosc jakims neutralizatorem zapachów i nie wiem czy to on
    czy czas zrobił ale w aucie nie ma sladu po smrodzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 57. Data: 2019-02-21 20:21:33
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-21 o 18:48, s...@g...com pisze:

    > Jedna uwaga.
    > Ostatnio wpadlo mi w rece auto po palaczu.
    > Po wyrzuceniu pokrowcow smrod byl sporo mniejszy.
    > Troche szkoda ze gostek nie mial pokrowcow na podsufitce :)

    Podpowiem Ci prostą sztuczkę: ozonator. Zapach dymu papierosowego jest
    jednym z najmniej opornych na ozon. Jednakże rób to latem. Auto potem
    capi przez 2 tygodnie a wysoka temperatura bardzo skraca ten okres. Przy
    okazji wytłuczesz wszystko, co się zalęgło.

    Kupiłem sobie takowy z myślą o czyszczeniu klimatyzacji własnym sumptem
    lecz z czasem znalazł szersze zastosowanie. Coś w rodzaju must have.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek